מרגש: התמונה הראשונה של ראש הממשלה הדתי הראשון במשרדו בירושלים

נפתלי בנט, נכנס היום לתפקידו במשרד ראש הממשלה, ערך סיור באגפי המשרד בי-ם ונפגש עם העובדים. המזכיר הצבאי של בנט וראש המל"ל הציגו בפניו סקירות בעניינים ביטחוניים | צפו בסיור

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/06/21 19:58 ד בתמוז התשפא

מרגש: התמונה הראשונה של ראש הממשלה הדתי הראשון במשרדו בירושלים
נפתלי בנט בתמונה ראשונה במשרד ראש הממשלה, צילום: עמוס בן גרשום/לע"מ

ראש הממשלה נפתלי בנט, נכנס היום (ב׳) לתפקידו במשרד ראש הממשלה. בנט קיים סיור ראשון באגפי המשרד בירושלים, נפגש עם העובדים והעובדות, דרש בשלומם ואיחל לכולם המשך עשייה משמעותית בתפקידם. כמו כן, בפגישתם השניה, ראש המל"ל מאיר בן שבת והמזכיר הצבאי אבי בלוט, הציגו בפניו סקירות בעניינים ביטחוניים.

צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ


את הבוקר החל ראש הממשלה נפתלי בנט בבית הנשיא לצורך צילום התמונה המסורתית. 28 השרים הצטלמו יחד לצד נשיא המדינה ראובן ריבלין, שיסיים את תפקידו בחודש הבא.

לאחר הצילום, נסע בנט בהר הרצל ופקד את קברו של חברו הקרוב, סא"ל עמנואל מורנו ז"ל: "בכל צומת חשוב בחיי אני חושב על חברי ואחי, עמנואל. תחושת המסירות, השליחות והנתינה של עמנואל למען העם והארץ מלווים אותנו תמיד", אמר בנט בסיום הביקור.

אמש, לאחר פגישתם הראשונה, הודיע בנט לראש המל"ל בן שבת והמזכיר הצבאי בלוט, שניהם מינויים של ראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו - כי בכוונתו להשאיר אותם בתפקידם בשלב זה בכדי לשמור על היציבות הביטחונית.