אלון דוידי: התקשורת לחצה לסיים את המבצע, ניר דבורי זעם | צפו

ראש עיריית שדרות תקף בראיון את כלי התקשורת ואמר כי "משבוע שעבר קמפיין אגרסיבי לסגור את המבצע". הכתב הצבאי של חדשות 12 לא נותר חייב: "אתה לא יכול לנהל קמפיין על הגב של התקשורת. אני שוכב איתך על הכביש כשיורדות רקטות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/05/21 15:53 יב בסיון התשפא

אלון דוידי: התקשורת לחצה לסיים את המבצע, ניר דבורי זעם | צפו
דוידי, צילום: פלאש 90

אלון דוידי, ראש עיריית שדרות, העיר בה נשמעו 87 אזעקות צבע אדום במהלך מבצע שומר החומות, החליט לתקוף הבוקר (א') בראיון ל"חדשות הבוקר" את אולפני החדשות על כך שדחפו את צה"ל והדרג המדיני לסיים את המבצע. 

אלון דוידי: "זה מדהים איך אתם, בשבוע שעבר מיום שלישי-רביעי בקמפיין אגרסיבי לסגור את המבצע ושבוע אחר כך אתם מפנים את הכול. קמפיין של פרשנים ושל אנשים שאני שמעתי אותם", אמר דוידי בראיון.

ניר דבורי, הכתב הצבאי של חברת החדשות שישב באולפן, לא יכול היה להישאר אדיש וענה בעצבים לדוידי: "אלון, פשוט שערורריה מה שאתה אומר עכשיו. אני לא מכיר קמפיין כזה ולא מכיר אף אחד שדיבר כך. אולי הפוך. אתה לא יכול כל פעם להאשים את התקשורת. יש לך כתובת והיא הפוליטיקאים, יש שר ביטחון וראש ממשלה, תפנה אליהם. התקשורת מלווה אותך, התקשורת אתך בשדרות בטוב וברע. אנחנו אתכם, חוטפים איתכם את הרקטות. אתה לא תדבר ככה". 

דוידי השיב: "אתה מוציא עלי את כל האנרגיות ששמו עליך ואני מקבל. יש הבדל בין להיות ביחד, עם כל הכבוד".

דבורי לא נתן לדוידי לסיים והמשיך בדבריו: "כי אתה לא יכול לנהל קמפיין על הגב של התקשורת כל היום. אתה ניזון וחי ממנה. אם יש לך בעיה תפנה למקבלי ההחלטות. אנחנו משקפים את המציאות שאנחנו רואים וחווים, ואני חווה אותה איתה איתך כשאני שוכב על הכביש שיורדות רקטות. אתה שמעת אותי אומר לעצור את המבצע?", שאל.

דוידי השיב: "אתה חושב שדיברתי עליך?". לאחר מכן אמר: "אני רק מנסה להסביר משהו. נראה לי אתם מוציאים על קצת...".