אשף המדיה: אחרי הטיקטוק, נתניהו משיק פודקאסט חדש

נתניהו קאסט: יו"ר האופוזיציה משיק פודקאסט חדש ביוטיוב בו ידבר על מגוון נושאים עם מומחים שונים, כאשר בפרק הראשון הוא עוסק בנושא האהוב עליו: כלכלה

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 06/06/22 22:26 ז בסיון התשפב

אשף המדיה: אחרי הטיקטוק, נתניהו משיק פודקאסט חדש
נתניהו, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו השיק היום (ב') פודקאסט חגיגי ביוטיוב. וכך הוא כתב: "שמח להזמין אתכם לפודקסט הראשון שלי! פרק ראשון - שעה קלה על כלכלה עם פרופסור אבי שמחון, שהיה יו״ר המועצה הלאומית לכלכלה. מוזמנים להצטרף!". השבוע מציין נתניהו שנה בה הוא אינו ראש ממשלה אחרי שנים ארוכות.

בפודקאסט נזכר נתניהו בתקופתו כשר אוצר: "חשבתי שאנחנו חייבים לעשות שוק חופשי במדינה, אריק ביקש ממני לבוא להיות שר אוצר, ואמרתי בסדר- אני בא. היינו אז במשבר שאני חושב שאזרחי ישראל לא הבינו את עומקו ורחובו. רציתי להביא רווחה ורמת חיים חדשה לכל אזרחי ישראל". 

נתניהו ידוע כאחד שמיומן באסטרטגיות תקשורת, היה מהראשונים לזהות את הכוח של הרשתות החברתיות, ומחזיק בכל אחת מהם כמות יפה של עוקבים. עם טרנד הטיקטוק הוא דאג לפתוח חשבון גם בפלפורמה של הצעירים, ועכשיו עם עליית הפופולאריות של הפודקאסטים נתניהו לא נשאר מאחור.

טרנד הפודקאסטים צובר תאוצה בשנים האחרונות ואישי ציבור רבים מחזיקים בפודקאסט פעיל שאליו מאזינים אלפי בני אדם. ביניהם עיתונאים, פוליטיקאים וכוכבים מהביצה.