עמית סגל בעד, נתי טוקר נגד: הפודקאסט של נדב פרי מעורר סערה

סמנכ"ל דלק קידוחים והעיתונאי לשעבר נדב פרי בפודקאסט חדש תחת השם המפתיע "הון שלטון". הודעתו של פרי הציתה את הטוויטר וקטעים הפרק הראשון כבר נכנסו למהדורת החדשות. נתי טוקר: "תעשו לעצמכם טובה, אל תקשיבו", עמית סגל: "סופית, השתכנעתי להאזין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/11/21 10:28 יא בכסלו התשפב

עמית סגל בעד, נתי טוקר נגד: הפודקאסט של נדב פרי מעורר סערה
נדב פרי, צילום: Flash90

היום, נדב פרי הוא סמנכ"ל רגולציה וקשרי חוץ בדלק קידוחים. לפני התפקיד הזה, שימש פרי כעיתונאי ומנחה טלוויזיה בחדשות 10 ובערוץ הכנסת. פודקאסט חדש שלו תחת השם "הון שלטון" מעוררת קשת של תגובות במילייה העיתונאי. בעצם תפקידו הוא משמש כלוביסט של יצחק תשובה ועומד בעין הביקורת של מתנגדי מתווה הגז.

שמו של הפודקאסט "הון שלטון" מכוון למקומות האלה, ובתיאור הפודקאסט נכתב: "נדב פרי משוחח עם כל מי שמעניין. שיחה על הציר שבין הון, שלטון לעיתון". אתמול פורסם הפרק הראשון בפודקאסט, עם יועצו של נתניהו לשעבר, יונתן אוריך.

נתי טוקר, כתב התקשורת בדה מרקר, כתב טור דעה נוקב כנגד הפודקאסט החדש של פרי תחת הכותרת: "תעשו לעצמכם טובה, אל תקשיבו לפודקאסט החדש של נדב פרי". בין היתר הוא כותב על שחיקת מעמד העיתונאי: "בחסות הרס מעמד העיתונאי, נדב פרי ימשיך להיות גם וגם. בבוקר הוא ייפגש עם פוליטיקאי ויפעיל עליו מכבש לחצים, ובערב הוא יראיין אותו לפודקאסט". לדבריו יש עוד אחראים למחדל: "גם במקרה הזה, החברים של פרי מהתקשורת הממוסדת אחראים למחדל. החברים הטובים של פרי מהתקשורת גם טרחו היום להדהד את הבשורה שלו על הפודקאסט החדש. המסר החבוי שלהם היה ברור: פרי הוא משלנו".

עם פרסומו של הטור אתמול (א') שיתף אותו עמית סגל וכתב: "סופית, השתכנעתי להאזין". בסוגריים הוסיף סגל כי ישדר במהדורה קטעים מתוך הראיון של אוריך עם פרי בהקשר לסיום שלטון הליכוד לאחר 12 שנים. לאחר הודעתו של פרי על הפודקאסט הטוויטר היה כמרקחה, ונראה שהשם המפתיע עשה את העבודה. מעבר לסנצנציות, נקווה שרשימת החברים של פרי תספק פרקים מעניינים ומפתיעים לפחות כמו השם של הפודקאסט.