אברי גלעד בתכנית אקטואליה חדשה בה תוכלו להשתתף בלי לצאת מהסלון

"מדד ישראל": אחרי הפרישה המרגשת שלו מהגשת תכנית הבוקר, רצועת האקטואליה החדשה של אברי גלעד ברשת 13 תאפשר לצופים להכריע בנושאים החמים שנמצאים על סדר היום

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/02/22 22:23 כז באדר א'

אברי גלעד בתכנית אקטואליה חדשה בה תוכלו להשתתף בלי לצאת מהסלון
אברי גלעד, צילום: פלאש 90. אורן נחשון

אברי גלעד הגיש את תכנית הבוקר של רשת במשך 15 שנים, ולפני כחודש זאת הייתה התכנית האחרונה שלו. המנחה המפורסם נפרד בהתרגשות רבה מחבריו לתכנית, שהפיקו עבורו אירוע פרידה לא רגיל. הוא עזב את התכנית לטובת הגשת רצועה חדשה בשעות הערב באותו הערוץ.

התכנית החדשה של גלעד תיקרא "מדד ישראל", ובמקום לצעוק על הטלוויזיה, תוכלו להצביע ולהביע את דעתכם על הנושאים הבוערים של היום. רצועת האקטואליה החדשה תעסוק מדי ערב בכותרות היומיות מזווית חדשה שעוד לא נעשתה, בזכות אמצעים חדשניים.

התכנית תאפשר לצופים לקחת חלק פעיל במהלך השידור, להצביע ולהביע את דעתם בסוגיות הנמצאות במרכז סדר היום הציבורי והתקשורתי בישראל. זאת לצד פינות תוכן נוספות שיתקיימו במהלך התכנית.  ההשתתפות תתאפשר באמצעות סריקת QR קוד שיופיע על המסך ותוביל למסך שבו יתקיים המפגש בין תכני התכנית לצופה.

התוכנית תשודר בימים ראשון עד חמישי, החל מתאריך יום ראשון הקרוב (6.3) בשעה 19:00 ברשת 13

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן