10 דברים שלא ידעתם על אברי גלעד

אברי גלעד איש התקשורת, מנחה הטלוויזיה ומגיש הרדיו המוכר והאהוב, זה שתמיד דואג לעשות גלים עם אמירות נועזות ולהגיד בדיוק מה שהוא חושב. אבל הנה 10 דברים עליו שכנראה לא ידעתם!

חדשות כיפה הדרת פכטר, חדשות כיפה 28/10/21 13:49 כב בחשון התשפב

10 דברים שלא ידעתם על אברי גלעד
אברי גלעד , צילום: Oren Nahshon\ Flash 90

1.אברי גלעד התחתן בפעם השניה ב2012 כשהוא בן חמישים עם זוגתו נעמה שוחט. הם החליטו לעשות חתונה אזרחית בלב רעננה. ג'קי לוי לוהק על תקן הרב, ונעמה ויתרה על שמלת כלה לטובת שמלה תכלת פשוטה.

2. אברי תומך בלגליזציה של קנאביס, והיה אף פעיל בנידון. בעיניו, אדם בוגר שרוצה לעשן לא צריך להסתבך על כך עם החוק.

3. בימים אלו הוא גם איש עסקים. בשל אהבתו לטכנולוגיה וחינוך, הוא השקיע במוצר טכנולוגי המאפשר לילדים לנהל אינטראקציות חברתיות סביב שולחן עם מסך חכם.

4. אברי גלעד צמחוני, הוא בעד שנפחית בכמות הבשר שאנו צורכים ובכך נחסוך הרבה נזק סביבתי. מה אתם אומרים? נוותר על ההמבורגר של שלישי?

5. אברי בעל הפרעות קשב וריכוז ממדרגה ראשונה, הוא מדבר ומרצה על זה באופן חופשי והפך לפרזנטור של הנושא.

אברי גלעד

אברי גלעד צילום: Oren Nahshon\ Flash 90

6. מכירים את אברהם קווסטלר? תופתעו לגלות שכן! זהו שמו המקורי של אברי גלעד, שכנראה בחר בשמו החדש כי הקודם פחות מתגלגל על הלשון.

7. יותר מ17 שנה אברי לומד את תורתה של ימימה אביטל, מיסטיקה וקבלה, הוא מאמין שבכל אחד יש ניצוץ נשמתי ולפגוע באחר זה לפגוע בעצמך.

8. חברתו הראשונה של אברי הייתה טליה בירקאן הכדורסלנית לשעבר. מתי אתם שואלים? בכיתה ה, כי מה עוד צריך בזוגיות טובה מאשר לשחק כדורגל ביחד בהפסקה.

9. אברי גלעד הצביע בנט! הוא מודה שהוא מאוד שמח בבחירה שלו ומרגיש כאילו רכש ביטקוין בשקל ועשרים, ועכשיו הוא שווה 60 אלף דולר.

10. התחביב של אברי גלעד בימים אלו הוא להנחות שעשועון טלוויזיה חדש. כן ככה הוא הגיד את זה - תחביב.

בונוס למי שטרם עודכן, אברי גלעד מפנה את מקומו בתוכנית הבוקר של ערוץ 13  "העולם הבוקר" ומחליפו הוא לא אחר מאשר צביקה הדר!