יורו 2020 הג'ירף הכריע: זאת תהיה אלופת אירופה | צפו:

לקראת הגמר המכריע הערב, בו מתמודדות אנגליה ואיטליה על התואר הנחשק, הג'ירף שלי מהספארי ברמת גן הימר מי תנצח. לא בטוח שכדאי למלא טוטו אבל יש לנו תחושה שהוא יודע מה הוא אומר

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/21 13:56 ב באב התשפא

הג'ירף הכריע: זאת תהיה אלופת אירופה | צפו:
הג'ירף מהמר, צילום: באדיבות הספארי

לילה של חגיגה ספורטיבית מחכה לחובבי הכדורגל מסביב לעולם. אחרי דחיה של שנה וטורניר עוצר נשימה, יורו 2020 מגיע לסיומו עם קרב מטורף של שתיים מהקבוצות המסקרנות ביבשת, אחת מגיעה עם ביתיות ואחת עם רצף ניצחונות מדהים. בספארי כבר יודעים מי תזכה.

לי הג'ירף הדרום אפריקני בן ה- 15 מהספארי ברמת גן קיבל היום (א') לארוחת צהריים תערובת מזינה בשני דליים. על דלי אחד הודבק דגל אנגליה ועל השני דגל איטליה. את ההימור שלו אפשר לראות בסרטון המצורף. חושבים שהוא צודק? תכתבו בתגובות.

בספארי חוגגים קיץ של חזרה לשגרה אחרי שבשומר החומות סבלו מאזעקות ונפילות, גם הקופים שמתחמם ספג פגיעה ישירה  אך לשמחת כולם הפיצויים לנזק של הקופים לא איחרו לבוא ונחנכה חצר מחודשת לטובת קופי האורנגאוטן. סאטו טאנה ורחמים הג'ינג'ים יצאו בהתרגשות לחצר שעוצבה מחדש על ידי אומני הגרפיטי דביר רוזן ואמיר לייבמן בניצוחה של דרור זק האחראית על נראות הספארי. האומנים, יצרו על הקירות הגדולים מראה של ג'ונגל פראי. כך נמסר בהודעה מטעם הספארי.

בעיצוב המחודש לקחו גם מחלקות רבות מהספארי ביניהן מטפלי מחלקת הקופים ומחלקת הבינוי של הספארי שבנתה מחדש את החומה החיצונית והפנימית של החצר.