מבחן דרכים – מאזדה CX-30 תשווק בקרוב

עד עכשיו לא היה למאזדה רכב פנאי משפחתי, מאזדה CX-30 ייצג את מאזדה בקטגוריית חשובה זו עם תא נוסעים איכותי ומוקפד, אבזור בטיחות ועיצוב יפהפה

חדשות כיפה מוטי שטרן 18/11/19 09:38 כ בחשון התשפ

מבחן דרכים – מאזדה CX-30 תשווק בקרוב
צילום: יחצ מאזדה

עד לפני מספר שנים רכבים משפחתיים היו פלח השוק הגדול של המכירות. לפני כעשור החלו יצרני הרכב להציע רכבי פנאי קטנים המבוססים על פלטפורמות של רכבים משפחתיים ורכבי סופר מיני.

רכבי הפנאי של מאזדה: יש את ה-CX3 המייצג את מאזדה בקרב רכבי הפנאי הקטנים והצלחתי להתרשם ממנו בהשקה המחודשת שלו לפני כשנה. האח הגדול CX5 מייצג את מאזדה בקרב רכבי הפנאי הגדולים יותר ובנסיעת המבחן הרשים מאוד בתא נוסעים מרווח ואיכותי, איכות נסיעה גבוהה והנאה מנהיגה.
עד עכשיו, לא היה למאזדה נציג בתחום רכבי הפנאי המשפחתיים. מאזדה CX-30 שיתחיל להימכר בתחילת דצמבר ייצג את מאזדה בקטגוריית הרכב הגדולה והחשובה. הוא הנציג השני של דור המוצרים החדש של מאזדה (7G) אשר תוכנן ע"פ סטנדרט האיכות הגבוה ביותר בתולדותיו.

ממדי מאזדה CX-30 הופכים את תא הנוסעים למרווח ושימושי

ממדי מאזדה CX-30 הופכים את תא הנוסעים למרווח ושימושיצילום: יחצ מאזדה


ממדים נדיבים הכוללים אורך כולל של 4.40 מ', רוחב הנושק ל-1.80 מ', בסיס גלגלים של 2.65 מ' ונפח תא מטען של 430 ליטר  הופכים את תא נוסעים  שלה-CX-30  למרווח ושימושי ומציבים אותו בקרב מובילי הקטגוריה.
בניגוד למאזדה 3 המשווקת בשלב זה ברמת גימור גבוהה אחת ויחידת הנעה אחת - ישווק ה-CX-30 בלא פחות מחמש גרסאות שונות הכוללות שלוש רמות גימור ושני מנועים, החזק שבהם, עם 195 כ"ס, כולם מביאים לידי ביטוי את העיצוב פורץ הדרך, סטנדרט האיכות החדש ויכולות דינמיות שלא מוכרות בקטגוריה.
 

 תא הנוסעים של ה- CX-30 איכותי ומוקפד

תא הנוסעים של ה- CX-30 איכותי ומוקפדצילום: יחצ מאזדה


מאזדה מכוונת את מוצריה לכיוון שוק הפרמיום וכפי שכבר ראינו במאזדה 6 המחודשת, בדור השני של ה- CX5 ולאחרונה בדור הרביעי של ה-3 –ה- CX-30 ימשיך באותו כיוון ויציע תא נוסעים איכותי, מוקפד עם אבזור נדיב ובעיקר עם אבזור בטיחות נרחב הכולל שר יהווה אבזור סטנדרטי בכל גרסאות הדגם שישווקו בישראל הכולל בין השאר שבע כריות אוויר, התראת התנגשות ועזר בבלימה במהירויות עירוניות ובינעירוניות, התראת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי, התראת שטח מת, בקרת שיוט אדפטיבית שזיכו אותו בתוצאות מרשימות (99% הגנה על נוסעים מבוגרים  ) במבחני הריסוק שערך ארגון הבטיחות האירופאי EuroNCAP לאחרונה.
במהלך חודש דצמבר ישווק מאזדה CX-30  החדש במחיר השקה המתחיל ב- 149,900 ₪.

 

למבחני דרכים נוספים