קונים בית? 5 הפרויקטים שכדאי שתכירו

לא פשוט להחליט היכן לגור. אספנו עבורכם חמישה פרויקטים מעניינים באזורים שונים בארץ, אתם צריכים רק לבחור

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/08/17 22:11 ד באלול התשעז

קונים בית? 5 הפרויקטים שכדאי שתכירו
קונים בית?, צילום: shutterstock

רוצים לרכוש דירה אבל דוחים את ההחלטה? אפשר להבין. מגוון האפשרויות העומדות לפניכם הוא כמעט אין סופי, דירה יד שניה או דירה מקבלן, חיים בישוב מול חיי העיר התוססים, קרבה לבית ספר דתי או דווקא לקניון קרוב - שלל בחירות והחלטות שאתם צריכים לקבל.

על מנת להקל עליכם ולעשות קצת סדר, אספנו עבורכם את מיטב הפרויקטים המשווקים כיום לציבור הדתי לאומי ברחבי הארץ. אנחנו ממליצים לעבור על הכתבה, להתחיל לסנן את האפשרויות ולקבוע פגישות ולהריץ את העניינים, כי מחירי הנדל"ן רק הולכים ועולים. יאללה שיהיה בהצלחה!

פרויקט "אלקטרה מול הנוף" של אלקטרה מגורים , רמלה

מתי כבר נראה קצת ירוק מהחלון ולא רק בטון?  מול נוף פסטורלי של פרדסים, פרויקט "אלקטרה מול הנוף" מציע שלושה בנייני איכות בשכונת נווה דוד היוקרתית בצפון-מערב רמלה המתחדשת. הפרויקט של חברת "אלקטרה מגורים" הוא מתחם עם פארק בגודל של שני דונם ובו שלושה מגדלים בני 23 קומות כל אחד- מגדלי המגורים היפים, האיכותיים והגבוהים בעיר.

התכנון האדריכלי של הפרויקט שם את הדגש על נוחות, פונקציונליות וניצול מקסימלי של המרחב. 

הפרויקט מציע דירות 4 ו-  5 חדרים עם מרפסות בגודל של 10 מ"ר, וכן דירות גן מרווחות ופנטהאוזים דופלקסים. כמובן עם חניה צמודה לכל דירה, 3 מעליות (אחת מהן מעלית שבת), חניון תת קרקעי וחניון עילי, ומפרט עשיר מבית אלקטרה.

עוד מידע על הפרויקט

הדמיה

הדמיה אלקטרה מול הנוף רמלה צילום: יח"צ

פרויקט "פרי פלייס" של פרי נדל"ן, רחובות

השילוב של יתרונות ההשקעה בנדל"ן עם מחסור דירות להשכרה ברחובות הופך את רחובות למיקום המושלם לבניית הפרויקט של פרי הנדל"ן, המתמקד בדירות להשכרה לסטודנטים.

מדובר בקומפלקס של שלושה בניינים, כאשר שני הבניינים הראשונים כבר נמכרו. כאמור, מי שיקנה את הנכס לא יגור בו, הוא יושכר לסטודנטים בשכר ממוצע גבוה מאוד (כ 3,500 ש"ח בחודש) כך שהתשואה בהחלט מניבה. 

יש יתרונות מיסוי בפרויקט פרי פלייס ברחובות: מכיוון שמדובר בפרויקט שבא להטיב עם הציבור ולסייע לסטודנטים במגורים, מס הרכישה על הדירות עומד על 6% בלבד במקום 8% בפרויקטים רגילים.

לקניית דירה בפרויקט נדרש הון ראשוני של 320 אלף ש"ח בלבד. גודל הדירות הוא 42 מ"ר + מרפסת. עלות הנכס היא 690 אלף ש"ח עד לקבלת המפתח. 

וכמובן שהדירות אטרקטיביות במיוחד עבור הסטודנטים: בקומפלקס יש בריכה, חדר כושר ומרכז מסחרי וחברת ניהול תהיה אחראית על תחזוקת הנכסים ועל ההשכרה.

עוד פרטים על הפרויקט

הדמיה - פרי פלייס רחובות

הדמיה - פרי פלייס רחובות צילום: יח"צ

פרויקט "סביוני ארנונה בוטיק" של אפריקה ישראל, ירושלים

סביוני ארנונה בוטיק הוא פרויקט המהווה אלטרנטיבה אולטימטיבית למי שחשקה נפשו בבית פרטי בשכונת ארנונה. הפרויקט מורכב מ-6 בנייני מגורים ייחודיים בני 3 קומות כל אחד, הכוללים בין היתר חניון תת קרקעי. בפרויקט משווקות 36 דירות בלבד, בתמהיל מגוון של דירות 4 חדרים, דירות גן בנות 5 ו-6 חדרים ודופלקסים בני 5 חדרים. 

הדירות גדולות ומרווחות, והן תוכננו ונבנו בסטנדרטים הגבוהים והבלתי מתפשרים של אפריקה ישראל מגורים ורמגור נכסים​. עיצוב הדירות מוקפד עד לפרטים הקטנים וביניהם: חימום דירתי חשמלי, מטבח מפואר, דלת כניסה מעוצבת, נקודות טלוויזיה וטלפון בכל חדרי השינה ובחדר המגורים, אינטרקום במעגל סגור, הכנה למערכת קולנוע ביתי, מערכת מיזוג מרכזי ותריסי גלילה חשמליים.

עוד פרטים על הפרויקט

הדמיה סביוני ארנונה בוטיק

הדמיה סביוני ארנונה בוטיק צילום: יח"צ

פרויקט "בוטיק הנביאים" של אזורים, ירושלים

הבניין החדש המוקם ברחוב הנביאים, אחד הרחובות הוותיקים בעיר ירושלים, נבנה על קרקע פרטית. בין הבניינים ההיסטוריים היפיפיים הוקמה יצירה אדריכלית הזוכרת את האותנטיות הירושלמית, ומשלבת בה איכות מודרנית. זהו פרויקט בוטיק הנביאים של אזורים. הפרויקט הוקם באחד מן הרחובות המבוקשים של העיר ירושלים וצופה אל העיר העתיקה, אל הר הבית ואל אלפי שנות היסטוריה. 

מיקום הפרויקט מרכזי במיוחד, בליבה של ירושלים, כך שהכול קרוב והכל נגיש: המדרחוב ורחוב יפו, כיכר ציון, שדרות ממילא, שוק מחנה יהודה ועוד.

רחוב הנביאים ובלבו הפרויקט, נמצא בתפר שבין מרכז ירושלים ההומה לשכונות החרדיות יותר, כך שהשכונה מתנהלת במרקם שכנות מוצלח של דתיים, חילונים וחרדים. 

ומה עם קוני הדירות בפרויקט עצמו? האוכלוסייה דתית ברובה ומורכבת מתושבי הארץ, עולים ותושבי חוץ מארה"ב ומאירופה.

חלק בלתי נפרד מהפרויקט הוא בית מלון המוקם כעת במקום עם 49 סוויטות, שיכלול בית כנסת, חדר אוכל פעיל וספא ויאפשר אירוח נוח של בני משפחה ואורחים בשבתות וכן שימוש זמין במתקניו לדיירי הבניין. 

עוד פרטים על הפרויקט

הדמיה בוטיק הנביאים

הדמיה בוטיק הנביאים צילום: יח"צ

פרויקט "נוף אגמ" של אילה אגמ, חריש

חריש הפך לישוב הכי חם בשוק הדירות לאחרונה ואין פלא - קרוב למרכזי ההי-טק גדולים, ובמרחק 15 דקות נסיעה מפרדס חנה-כרכור ו-25 דקות נסיעה מחדרה, כשמחירי הדירות שפויים, חריש הוא אופציה מצוינת לדירות לצעירים ולמשפרי דיור.

הפרויקט החדש של אילה אגם נמצא בצמוד לשטח הציבורי הגדול של השכונה, וייקרא "נוף גבעות בחריש". כנראה השם הכי מתאים לפרויקט שנבנה בנקודה הגבוהה ביותר של שכונת המגף המבוקשת, כך שהנוף באמת מקסים ויש אפילו דירות שצופות אל הים. ועוד לא דיברנו על האוויר הטוב והבריזה... 

בכל אחד מ-12 הבניינים ייבנו 11 דירות בנות 4 ו-5 חדרים, דירות גן, וכן פנטהאוז בן 6 חדרים בגודל 130 מ"ר, בנוסף ל-90 מ"ר מרפסת. לדירות ה-4 וה-5 חדרים מרפסות בגדלים שבין 14 ל-31 מ"ר. בכל הבניינים תהיה מעלית ולכל דירה יהיו מחסן ומרפסת סוכה. בכל קומה יהיו שתי דירות בלבד, הרבה פחות ממה שאנו רגילים אליו, כך שהדיירים זוכים ליותר שקט ופרטיות.

השכונה צפויה להיות צעירה ומעורבת. למשפחות הדתיות כדאי לציין שיש בתי כנסת במרחק הליכה, ובכל דירה יש הכנה לשעון שבת ומנואלה ידנית לפתיחת וסגירת התריסים. 

עוד פרטים על הפרויקט

הדמיה נוף אגמ בחריש

הדמיה נוף אגמ בחריש צילום: יח"צ