דירה בחריש בעלות הנמוכה ב 15% ממחיר השוק? אל תפספסו!

החברות תכלת השקעות נדל"ן וריקי לוי, משווקות את "נוף אגמ בחריש" של חברת אילה אגמ. מדובר ב12 בניינים, במחירים של החל מ-888 אלף שקלים לדירת 4 חדרים בשכונת המגף המבוקשת 

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/17 15:09 י באב התשעז

דירה בחריש בעלות הנמוכה ב 15% ממחיר השוק? אל תפספסו!
הדמיה, צילום: יח"צ

חריש הפך לישוב הכי חם בשוק הדירות לאחרונה ואין פלא - קרוב למרכזי ההי-טק גדולים, ובמרחק 15 דקות נסיעה מפרדס חנה-כרכור ו-25 דקות נסיעה מחדרה, כשמחירי הדירות שפויים, חריש הוא אופציה מצוינת לדירות לצעירים ולמשפרי דיור.

חברת הנדל"ן אילה אגם, בבעלות ג'קי סוויסה ואיתן לוי, החלה לשווק פרויקט של 12 בניינים ו-132 יח"ד בעיר חריש, במחירים אטרקטיביים הזולים בכ 15% ממחיר השוק על קרקע שכבר נרכשה. זהו הפרויקט השלישי של אילה אגמ (עם אותו הקבלן) אחרי שני פרויקטים שכבר התאכלסו: אפיקי מודיעין בחריש ואפיקי חריש. 

הפרויקט החדש של אילה אגם נמצא בצמוד לשטח הציבורי הגדול של השכונה, וייקרא "נוף גבעות בחריש". כנראה השם הכי מתאים לפרויקט שנבנה בנקודה הגבוהה ביותר של שכונת המגף המבוקשת, כך שהנוף באמת מקסים ויש אפילו דירות שצופות אל הים. ועוד לא דיברנו על האוויר הטוב והבריזה... 

בכל אחד מ-12 הבניינים ייבנו 11 דירות בנות 4 ו-5 חדרים, דירות גן, וכן פנטהאוז בן 6 חדרים בגודל 130 מ"ר, בנוסף ל-90 מ"ר מרפסת. לדירות ה-4 וה-5 חדרים מרפסות בגדלים שבין 14 ל-31 מ"ר. בכל הבניינים תהיה מעלית ולכל דירה יהיו מחסן ומרפסת סוכה. בכל קומה יהיו שתי דירות בלבד, הרבה פחות ממה שאנו רגילים אליו, כך שהדיירים זוכים ליותר שקט ופרטיות.

השכונה צפויה להיות צעירה ומעורבת. למשפחות הדתיות כדאי לציין שיש בתי כנסת במרחק הליכה, ובכל דירה יש הכנה לשעון שבת ומנואלה ידנית לפתיחת וסגירת התריסים. 

מוסדות החינוך נמצאים ממש מתחת לבית, למשל בית הספר היסודי הקרוב. גני הילדים נמצאים במרחק של לא יותר מחמש דקות הליכה. גן השעשועים נמצא ממש בתוך השכונה ואין צורך לחצות כבישים כדי להגיע אליו. גם המתנ"ס קרוב מאוד ובמרחק הליכה קצרה.

הפרויקט ממוקם כ-10 דקות מכביש 6, ובהמשך תהיה גם תחבורה ציבורית ממנו ואליו.

וכמובן אי אפשר בלי קניות: שבע דקות הליכה למרכז הקניות הקרוב שהוא שדרת חנויות גדולה שתחילתה ממש בצמוד לפרויקט. 

ואם הזכרנו מחירים שפויים, תראו את זה: מחיר דירת 4 חדרים מתחיל ב-888 אלף שקלים. דירות 5 חדרים משווקות במחיר של החל מ-968 אלף שקלים. לפי בעלי חברת אילה אגם, סוויסה ולוי, מחירי הדירות בפרויקט זולים בכ- 15% מפרויקטים מקבילים בעיר. "מדובר בקרקע קיימת, וכבר יש הצעת מחיר של קבלן, כך שלא צפוי הבדל בין המחיר לפיו אנו משווקים את הדירות, לבין מחירן הסופי", אמר השבוע לוי. "עברנו את כל הליכי התכנון, וקיבלנו את היתר הבנייה וכעת נותר לצאת לדרך". הבניה תתחיל בעוד 3 חודשים ותארך כשנתיים. 

לפרטים נוספים על הפרויקט לחצו כאן 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן