פרויקט "אלקטרה מול הנוף" ברמלה - דירה חדשה מול פרדסים

במרכז הפרויקט פארק של שני דונם והוא ממוקם בשכונה האיכותית ביותר בעיר הנמצאת בתנופת פיתוח. ולרוכשים באוגוסט - מיזוג אוויר במתנה

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/08/17 16:51 כד באב התשעז

פרויקט "אלקטרה מול הנוף" ברמלה - דירה חדשה מול פרדסים
הדמיה, צילום: יח"צ

מתי כבר נראה קצת ירוק מהחלון ולא רק בטון?  מול נוף פסטורלי של פרדסים, ובסמוך לבאר יעקב המבוקשת, פרויקט "אלקטרה מול הנוף" מציע שלושה בנייני איכות בשכונת נווה דוד היוקרתית בצפון-מערב רמלה המתחדשת. הפרויקט של חברת "אלקטרה מגורים" הוא מתחם עם פארק בגודל של שני דונם ובו שלושה מגדלים בני 23 קומות כל אחד- מגדלי המגורים היפים, האיכותיים והגבוהים בעיר.

התכנון האדריכלי של הפרויקט שם את הדגש על נוחות, פונקציונליות וניצול מקסימלי של המרחב. 

הפרויקט מציע דירות 4 ו-  5 חדרים עם מרפסות בגודל של 10 מ"ר, וכן דירות גן מרווחות ופנטהאוזים דופלקסים. כמובן עם חניה צמודה לכל דירה, 3 מעליות (אחת מהן מעלית שבת), חניון תת קרקעי וחניון עילי, ומפרט עשיר מבית אלקטרה.

 דירות חמישה החדרים הן גדולות ומרווחות. כל הדירות כוללות תריסים חשמליים וריצוף גרניט פורצלן 60X60. 

מחירי דירות 4 חדרים החל מ-1,534,000 ש"ח. ובנוסף - מבצע בחודש אוגוסט 2017: כל מי שרוכש דירה בפרויקט מקבל מיזוג אוויר דירתי מתנה (כולל התקנה, הנמכות גבס וכו'). 

הדמיה

הדמיה צילום: יח"צ

העיר רמלה נמצאת בתנופת פיתוח חסרת תקדים הכוללת פיתוח שכונות מגורים, תעסוקה ומסחר והיא נמצאת לקראת קידום הסכמי גג, תהליכי התחדשות עירונית רחבת היקף והקמת אזור תעסוקה חדש. העירייה מספקת שירותים מחוזיים, מנהלים וכלכליים, והיא מתפקדת כמוקד שירותים למרחב הכפרי הסובב.

נווה דוד היא השכונה האיכותית ביותר ברמלה ומכונה "הסביון של רמלה". השכונה הממוקמת בצפון-מערב העיר ונחשבת לשכונה יוקרתית המזוהה עם וילות ובנייה צמודת קרקע. השכונה היוותה מאז ומתמיד מוקד משיכה למי שחיפשו שילוב בין חיים אורבניים לבין שקט ושדות ירוקים. השכונה מושכת משפרי דיור והיא מאכלסת משקי בית מבוססים יחסית. 

האוכלוסייה בשכונה מסורתית ואיכותית במיוחד. באזור החדש בנווה דוד, שהחל להיבנות לפני כ- 15 שנה, מתגוררות משפחות מבוססות ואישים בולטים בעיר. האוכלוסייה בנווה דוד, אשר מונה כ- 4,400 תושבים, כוללת תושבים ותיקים ומשפחות עם ילדים הנהנים מאווירה קהילתית חמה ויחסי שכנות טובים.  

מיקומה המרכזי של העיר כבירת מחוז תל אביב וחיבורה לכבישים 431 ו- 6, לצד מחירי דיור נוחים, הפכו את העיר למבוקשת, וכיום היא נהנית מהגירה חיובית של אוכלוסייה בחתך סוציואקונומי גבוה יחסית.  

הקהל הדתי והמסורתי ייהנה ממעלית שבת, קרבה לשלושה בתי כנסת שונים באזור ושירותים שונים שמעניקה המועצה הדתית רמלה כגון כשרות, רבנות ומקוואות. 

רמלה נהנית מקישורים תחבורתיים מצוינים לכל חלקי הארץ, הן באמצעות כבישים מהירים והן באמצעות מסילות רכבת. כביש 200 העתידי (עוקף רמלה-לוד) הסמוך לשכונה יוסיף שתי כניסות חדשות לחלק המערבי של רמלה. הכביש יחבר את כביש 431 (ראשון לציון) לכביש 44_(תל אביב). כביש 200 נמצא במיקום אידיאלי מבחינת קרבה לפרויקט, והוא יקצר עוד יותר את זמן הנסיעה מצפון רמלה לתל אביב ולראשון לציון. במרחק של מספר דקות נסיעה משכונת נווה דוד ישנן שתי תחנות רכבת מרכזיות- תחנת רמלה ותחנת לוד. בנוסף לכך, בעיר רמלה ישנה תחנה מרכזית בקרית הממשלה. 

תושבי העיר ותלמידיה נהנים ממערכת חינוך איכותית, תוכניות למידה חדשניות, בתי ספר ממוחשבים וחינוך מתקדם. ממוצע התלמידים בכיתה הוא מהנמוכים בארץ, כאשר בשנת 2016 זכו שלושה בתי ספר בעיר בפרסי חינוך ארציים ומחוזיים.   

במרחק של דקות נסיעה בודדות ממתחם "אלקטרה מול הנוף" נמצא קניון עזריאלי החדש של רמלה המציע מגוון רחב של חנויות, רשתות מהארץ ומחו"ל ובילויים לכל המשפחה. 

בסמוך אליו נמצא המרכז האזרחי של רמלה הכולל מלבד הקניון גם את קרית הממשלה ותחנות האוטובוסים המרכזיות, היכל התרבות ובניין העירייה. בהמשכו של המרכז מצויים תחנת הרכבת של רמלה והעיר העתיקה המכילה את השוק העירוני ומבנים היסטוריים.

בשכונת גבעת הדר הסמוכה לנווה דוד ישנה מרפאה של "כללית" ובמרחק של מספר דקות נסיעה נמצאות מרפאות של כל קופות החולים. במרחק של פחות מ- 10 נסיעה נמצא בית החולים אסף הרופא, בית החולים הגדול באזור השפלה.  

כל היתרונות במקום אחד שבמרכזו פארק ירוק… נראה שאין עסקה יותר משתלמת באזור מ"אלקטרה מול הנוף".

למידע נוסף

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן