בעל הבית השתגע אמזון מתכוננת לבלאק פריידי: תוריד את הרף המינימלי למשלוח חינם לישראל

משלוחי החינם לישראל של אמזון: אחרי שחזרו לפני כחודשיים במינימום הזמנה של 65 דולר, החברה נלחמת על השוק הישראלי ומורידה מחירים ותאפשר משלוח חינם למזמינים בסכום של 49 דולר

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/10/21 10:59 יג בחשון התשפב

אמזון מתכוננת לבלאק פריידי: תוריד את הרף המינימלי למשלוח חינם לישראל
אמזון, צילום: shutterstock

לקראת הבלאק פריידי והסיילים של חודש נובמבר, אמזון מורידה את רף השילוח לארץ. כזכור, לפני כחודשיים אמזון החזירה את המשלוחים לארץ אחרי שהפסיקה את האפשרות בעקבות הקורונה. החברה האמריקאית הודיעה אז כי המשלוח חינם לישראל יתאפשר בקנייה מעל 65 דולר. הצעד גרר 

היום פורסם כי אמזון משפרת את מבצע משלוח החינם שלה ומחזירה את מינימום ההזמנה ל-49 דולרים, כמו לפני הקורונה. עדיין אנחנו נצטרך לתמרן בין הרף של אמזון לעומת רף המכס הישראלי, העומד על 75 דולרים.

עדיין נשארו תנאים והגבלות כמו לפני הורדת הרף: עדיין תצטרכו לבדוק שהמוצר שלכם זכאי למשלוח חינם. שימו לב כי במידה ותבחרו במטבע המקומי, סכום הזכאות למשלוח בחינם עשוי להשתנות לפי לוח החילופין של אמזון. דבר שלא השתנה הוא היכולת לצרף כמה מוצרים יחד ולהגיע לרף השילוח ולא מוצר אחד שיגיע לרף בעצמו.

זה אמנם נראה שאמזון פה שנים, אבל רק לפני שנתיים החברה השיקה את השילוח המקומי המהיר בישראל בניסיון לשנות את אופי הרכישה של הלקוח הישראלי. הקורונה העיבה קצת על הכניסה של החברה לארץ, אך כעת נראה כי היא מתאוששת ונלחמת על השוק הישראלי מחדש. חגי הקניות של נובמבר יהוו את מבחן ההצלחה שלה.