חג השופינג מתי יוצא הבלאק פריידי? כל מה שרציתם לדעת על ימי המכירות בנובמבר

שופינג IL, יום הרווקים הסיני, בלאק פריידי וסייבר מאנדיי: חודש נובמבר הפך לחודש חגי הקניות הבינלאומי עם שלל ימי מבצעים מיוחדים. המדריך המלא לימי הקניות

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/10/21 11:44 יב בחשון התשפב

מתי יוצא הבלאק פריידי? כל מה שרציתם לדעת על ימי המכירות בנובמבר
עושים קניות, צילום: shutterstock

אתם מוזמנים להדק את החגורות ולהכין את כרטיסי האשראי כי חודש נובמבר מתקרב בצעדי ענק ואיתו ימי המכירות המסורתיים באינטרנט, ולא רק. חודש נובמבר התמצב כחודש הקניות בעיקר בגלל היותו החודש הקודם לדצמבר, בו מתרחשים כמה חגים, כמו חג המולד וסוף השנה האזרחית. החודש הזה שובר שיאי מכירות בקצב מסחרר, המוכרים חותכים במחירים והקונים מגיעים בהמוניהם. אז מה מחכה לנו?

מתחילים בקטן: יום המכירות הראשון של החודש הוא דווקא היום הישראלי המכונה 'SHOPING IL' ומתרחש בין התאריכים 9-10.11. היום מאורגן ע"י גוגל ומציע את מרכולתם המקוונת של קימעונאי ישראל. החג המקומי הושק בשנת 2014 וצמח בהתמדה, ובשנה שעברה השתתפו בימי המכירות 2110 חנויות.

קופצים לסין: בתאריך 11.11, יום לאחר החג הישראלי, מתרחש בסין יום הרווקים הסיני. התאריך מרמז על בדידותו של הרווק והפך ליום קניות בהיקפים בלתי רגילים. ביום זה תוכלו להינות מסחורה בינלאומית הנמכרת בהנחות משמעותיות.

לקחתם נשימה? אחרי השופינג IL ויום הרווקים הסיני מגיעים לשיא: הבלאק פריידי שיצא בתאריך 26.11. מתי זה בעברי אתם שואלים? יום שישי כ"ב בכסלו. בין חג ההודיה לחג המולד, ביום שישי האחרון של נובמבר, מגיע 'יום שישי השחור' הפותח את עונת הקניות האמריקאית. בשנה שעברה הוציאו הישראלים בבלאק פריידי סכום של 67 מיליוני שקלים בקניות.

והקינוח: שלושה ימים לאחר מכן, הסייבר מאנדיי שיתרחש בתאריך 29.11. 'יום שני המקוון' מתמקד במוצרי אינטרנט ואלקטרוניקה והוא חותם את חודש הקניות העמוס.