מנכ"ל אמזון בדרך לחלל

מייסד אמזון, האיש השני הכי עשיר בעולם בדרך לעשות היסטוריה. ג'ף בזוס יהיה הראשון שטס לחלל בטיסה אזרחית, הטיסה בקרוב והעלות שלה לא נתפסת

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/06/21 19:26 כז בסיון התשפא

מנכ"ל אמזון בדרך לחלל
ג'ף בזוס מייסד אמזון, צילום: shutterstock

אמנם ג'ף בזוס כבר אחרי גיל 21 אבל בכל זאת מדובר בצעד חסר תקדים, מייסד אמזון בדרך לחלל. המיליארדר האמריקאי, האיש השני הכי עשיר בעולם הודיע היום (ב') כי כבר ביולי הקרוב יטוס לחלל לראשונה בהיסטוריה בטיסה אזרחית.

מייסד ענקית המשלוחים האמריקאית פרסם בחשבון האינסטגרם שלו סרטון בו סיפר על המהלך וחשף גם את מי הוא יקח איתו לחלל. בזוס סיפר כי מי שיקבל ממנו את הכרטיס הנחשק לחלל הוא אחיו הצעיר מארק בזוס. 

 

data-instgrm-version="13" style=" background:#FFF; border:0; border-radius:3px; box-shadow:0 0 1px 0 rgba(0,0,0,0.5),0 1px 10px 0 rgba(0,0,0,0.15); margin: 1px; max-width:540px; min-width:326px; padding:0; width:99.375%; width:-webkit-calc(100% - 2px); width:calc(100% - 2px);">
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

style=" color:#c9c8cd; font-family:Arial,sans-serif; font-size:14px; font-style:normal; font-weight:normal; line-height:17px; text-decoration:none;" target="_blank">A post shared by Jeff Bezos (@jeffbezos)

 

בהודעה שפרסם לצד הסרטון כתב בזוס כי: "מאז גיל 5 חלמתי לטוס לחלל וב-20 ביולי אעשה זאת, יחד עם אחי. ההרפתקה הגדולה ביותר, עם החבר הטוב ביותר". בסרטון שצורף להודעה מוסיף ומספר בזוס כי: "לראות את כדור הארץ מהחלל משנה אותך. זה משנה את מערכת היחסים שלך עם הכוכב הזה, עם האנושות - זה כוכב אחד. אני רוצה לצאת לטיסה הזו מפני שזה מה שרציתי לעשות כל חיי, זו הרפתקה, זה עניין גדול עבורי. הזמנתי את אחי לטיסה הראשונה הזו, כי אנחנו החברים הקרובים ביותר".

האח מארק מדבר גם הוא בסרטון ומספר: "אפילו לא ציפיתי ממנו להגיד שהוא יהיה על הטיסה הראשונה, וכשהוא ביקש ממני לבוא - הוכיתי בהלם. איזו הזדמנות יוצאת דופן לא רק לחוות את ההרפתקה הזו, אלא גם לחוות אותה יחד עם החבר הטוב ביותר שלי".

הטיסה צפוייה לצאת כבר ב20 ביולי, ימים ספורים לאחר מיסיים בזוס את תפקידו כמנכ"ל אמזון, ומשם כמו שפרסם מנכ"ל אמזון, אפילו השמיים הם לא הגבול. לטיסה צפוי להצטרף נוסע נוסף, מחיר הכרטיס עומד על כ-3 מיליון דולר.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן

האפליקציה של כיפה, הורידו עכשיו