לכבוד החנוכה: מוצרי שמן של מותגי הטיפוח

שמן משמש לא רק להכנת סופגניות אלא גם לשמירה וטיפוח של עור הפנים שלך. כמה מוצרי שמן לטיפוח שיארגנו לכן עור זוהר בחג האורים

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/17 15:22 א בטבת התשעח

לכבוד החנוכה: מוצרי שמן של מותגי הטיפוח
שמן לטיפוח העור , צילום: shutterstock

קליניק מרחיבה את משפחת Turnaround Revitalizing

מטפלת בעור עמום ואפרורי ומשיקה 3 תכשירים חדשים המסייעים ביצירת עור בעל מראה בריא, קורן ומואר, בכל יום.
המוצרים החדשים: שמן מזין לעור הפנים, קרם לחות בשני גוונים ותחליב לחות
שמן Turnaround Revitalizing החדש: השמן החדש רווי בקוקטייל מרכיבים המזניקים את תהליך ההתחדשות הטבעי של העור. זהו שמן קליל ומזין המחייה ומחדש את מרקם העור ומשיב לו את הזוהר, האור והחלקות. העור היבש מוחלק בן רגע ועם הזמן. שימוש קבוע מחזק את מחסום הלחות של העור.
תכולה: 30 מ"ל
מחיר לצרכן: 119 ₪ 

קרם לחות Turnaround Revitalizing  החדש: כאשר העור נראה עייף עקב התייבשות, לחץ ולוח זמנים עמוס, הוא מקבל מראה עמום, גס ודל אנרגיה וחיוניות. קרם הלחות Turnaround Revitalizing  החדש הוא קרם לחות קליל ונטול שמן באופן מרענן המספק לחות מידית ומתמשכת לעור צחיח ללא הברק הנלווה לתכשיר שמנוני. 
הוא זמין בשני גוונים: Rosy Glow (המתאים לבעלות עור בהיר)  ו-Golden Glow (המתאים לבעלות עור כהה). מרכיבים אופטיים המשפרים את מראה העור משלימים את הגוון הטבעי של העור ומאירים אותו בזוהר טבעי. בעלות עור בהיר שישתמשו בגוון ה- Golden Glow יקבלו אפקט של זוהר ושיזוף קל ולכן מומלץ לבחור גוון ע"פ העדפה אישית.
תכולה: 50 מ"ל
מחיר לצרכן: 317 ₪ 

תחליב לחות Turnaround Revitalizing  החדש: מרווה וממריץ עור עמום ועייף. הרכב נטול אלכוהול ושמן נועד להמריץ את האנרגיה של העור על-ידי זירוז המטבוליזם הטבעי של התחדשות התאים למראה מחודש ומלא חיים.
תכולה: 50 מ"ל 
מחיר לצרכן:  197 ₪ 

ניתן להשיג ברשתות הפארם, אפריל, המשביר לצרכן, חנות קליניק בקניון הזהב בראשלצ (שדירת הצעירים), חנות קליניק בקניון TLV פאשן מול ת"א ובאתר קליניק אונליין

קליניק

קליניק צילום: יח"צ חו"ל

בובי בראון מציגה שמן לפנים EXTRA FACE OIL
תמהיל שמנים המופקים מצמחים  כמו שמן שומשום, שמן שקדים מתוקים, שמן זית ושמן חוחובה לעור רווי בלחות. שמן פנים נעים, המעניק טיפול לחות אינטנסיבי לעור יבש או יבש מאד. ההרכב קליל, נספג בעור במהירות ומעניק לחות ותחושת נוחות מיידית. בשימוש סדיר, Extra Face Oil  מסייע לשמור על עור רך וגמיש.  

מרכיבים:
תמהיל של שמנים המופקים מצמחים לרבות שמן שומשום, שמן שקדים מתוקים, שמן זית ושמן חוחובה וכן ויטמין E המסייע בהרוויה, ריכוך והגמשת העור.
מבושם בתערובת מרגיעה של תמציות שמנים, לרבות נרולי, פצ'ולי, לוונדר ואלגום.
ניתן לשימוש לחוד או כשכבה נוספת מתחת לקרם הלחות בשעות הלילה להענקת לחות נוספת.

תכולה: 30 מ"ל 
מחיר לצרכן: 385 ₪ 
להשיג בחנויות בובי בראון – קניון עופר רמת אביב, קניון פארק הקרח אילת, עופר גרנד קניון חיפה, עופר הקניון הגדול פ"ת. קניון עופר הקריון, קריית ביאליק, ביג פאשן אשדוד, קניון הזהב ראשון לציון וקניון גינדי TLV תל אביב

בובי בראון

בובי בראוןצילום: יח"צ חו"ל

 Estee Lauder מציג: מסכת שמן חדשנית לשיקום לילי NEW ADVANCED NIGHT REPAIR RECOVERY MASK-IN-OIL
מסיכה המעודדת את התאוששות העור ומגנה עליו תוך חיזוק החוסן הטבעי שלו
הכירי את Advanced Night Repair Recovery Mask-In-Oil החדשה הפועלת כ"מנעול מתקן" ומסייעת בשימור היתרונות של סרום התיקון הלילי ומעודדת את התאוששות העור החיונית והטבעית בשעות הלילה תוך הגנת העור והכנתו ליום שלפניו. מסכת השמן הקלילה והמזינה, מספקת תערובת מיוחדת של חומרים פעילים לחיזוק העור על מנת להגן עליו ולבנות מחדש את חוסנו תוך נעילת סרום התיקון הלילה ו"בלימת" מתקפות היום. בשימוש מדי לילה, כצעד האחרון בשגרת הטיפוח של הערב, העור נראה בריא יותר וקורן בזוהר נעורים מחודש.

נוגדי חמצון עוצמתיים, בהם תמצית זרעי קפה, ויטמינים C ו-E, מכינים את העור ליום החדש על-ידי חיזוק עמידותו ובלימת מתקפות סביבתיות במהלך השינה. נוגדי חמצון אלה מסייעים בצמצום הנזק הנגרם לתאים ממתקפות אלה ומרדיקלים חופשיים העלולים להאיץ את סימני ההזדקנות. Advanced Night Repair Recovery Mask-In-Oil  תוכננה במיוחד עם תמציות מרגיעות הפועלות לשכך גירויי עור ניכרים לעין כך שהעור ייראה וירגיש נינוח, רגוע ומוזן.
מחיר: 470 ₪

להשיג בחנות אסתי לאודר בקניון איילון, ר"ג, ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, בפרפומריות פרטיות נבחרות, ובאתר האונליין

אסתי לאודר

אסתי לאודר צילום: יח"צ חו"ל

לראשונה מ- SMASHBOX COSMETICS:פריימר שמן  PHOTO FINISH PRIMER OIL

Photo Finish Primer Oil  החדש מבית Smashbox Cosmetics הוא הפריימר הראשון אי פעם המועשר בשמן קליל, יוקרתי, היוצר עור זוהר. עם תערובת של 15 שמנים צמחיים חיוניים, עשירים בליפידים, הוא חודר מיד אל תוך העור כדי ללחלח אותו לעומק, יוצר קנבס בלתי נראה עם גימור רענן, צעיר.

הפריימר שמן משלב יחד 15 שמנים שנבחרו בקפידה בשל תועלות העור הידועות שלהם כגון חוחובה, ערביקה, וארגן. נוסחה חדשה ומהפכנית זו מפחיתה את מראם של קמטים יבשים ומעניקה לעורך גימור מבריק. הניחי אותו פעמיים ביום ותבחיני בעור צעיר יותר, רווי בלחות כבר בתוך ארבעה שבועות בלבד. 

הניחי אותו על קצוות מפוצלים, עור הציפורניים, מרפקים, ואפילו על עצם הבריח שלך לברק רענן, או הוסיפי טיפה למייק-אפ מסדרת Studio Skin – לתוצאות מושלמות.

אופן השימוש: 
עסי שתי טיפות של שמן על עור נקי בעזרת קצות אצבעותייך. הניחי לפריימר להיספג במלואו אל תוך העור לפני הנחת האיפור.

מחיר לצרכן: 195 ₪  
ניתן להשיג: בחנות סמאשבוקס בקניון TLV פאשן מול, ת"א, רשת חנויות אפריל ובמתחמי סמאשבוקס  

סמאש בוקס

סמאש בוקס צילום: יח"צ חו"ל