איפור מתקן לעיניים - כך תעשי זאת נכון!

צללית, איליינר, סומק, פודרה, אודם, אולי רק גלוס? ואיך תדעי איזה סגנון מתאים דווקא למבנה הפנים שלך? המאפרת רוני גיג' בטור אישי, עם כל הסודות והטיפים החשובים באיפור.

חדשות כיפה רוני גיג' 12/07/18 11:42 כט בתמוז התשעח

איפור מתקן לעיניים - כך תעשי זאת נכון!
צילום: shutterstock

בפעם הקודמת דיברנו על האפקט המתקן שיש לצבעים כהים לעומת צבעים בהירים בכל מה שקשור למבנה העין. עמדנו על ההבדלים בין עיניים שהן בולטות לשקועות ותיארתי כיצד ניתן להבליט עיניים שקועות או ליצור מראה יותר שקוע לעיניים בולטות. בהמשך לדברים הקודמים, אתייחס לאפקט המתקן של צבעים כהים או בהירים בעיניים רחוקות או קרובות.

איך בכלל אדע אם יש לי עיניים רחוקות או קרובות? בממוצע, המרווח הקיים בין העיניים שווה לרוחב של עין אחת. אם המרחק בין העיניים שלך קטן מרוחב של עין אחת, כנראה שהן יחסית קרובות אחת לשנייה. אם המרחק גדול יותר מרוחב העין כנראה שהן רחוקות יותר אחת מהשנייה (כך תוכלו לבחון בעצמכן). אזכיר שצבע כהה יוצר אשליה של הקטנה וצבע בהיר יוצר אשליה של הרחבת האזור עליו הוא מונח. לכן אם העיניים שלכן במרחק יחסית גדול אחת מהשנייה – הנחת צבע כהה בזוויות הפנימיות של העין יצור אשליה של קירבה בין העיניים. איך, אתן שואלות? הצבע הכהה ייצור אפקט של הקטנת המרווח בין העיניים וכך "יקרב" אותן אחת אל השנייה. כמו כן מסגור של העין- לדוגמה מתיחת קו איליינר על החלק העליון ותיחום תחתון בתוך העין כמו עיפרון שחור, וחיבור בין שני הקווים בזוויות העיניים - ייצור אשליה של עיניים קרובות יותר. לעומת זאת, באיפור של עיניים קרובות עדיף להשתמש בצבעים בהירים בזוויות הפנימיות של העיניים וכך ליצור את האשליה ההפוכה בה העיניים נראות רחוקות יותר ובעלות מרחב גדול יותר אחת מהשנייה.

דוגמאות לעיניים רחוקות:

צילום: shutterstock

צילום: shutterstock

צילום: סטודיו לאיפור ירין שחף

 

דוגמאות לעיניים קרובות:

צילום: shutterstock

צילום: shutterstock

 

 

לטור הקודם, היכנסו!

 

לתגובות ושאלות: חפשו "רוני איפור כלות וערב" בפייסבוק או 0523121542.