האפליקציה שתעזור לכם לאסוף כסף למתנות סוף שנה

ממש עוד רגע שנת הלימודים מגיעה אל סיומה, ועוד לפני הלחץ של "איך מעסיקים שלושה ילדים קטנים בחופש הגדול", אפליקציה חדשה תקל עליהם לאסוף כסף עבור המתנות לגננות או המורים של הילדים

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף PAYBOX 14/06/18 12:29 א בתמוז התשעח

האפליקציה שתעזור לכם לאסוף כסף למתנות סוף שנה
מתנות, צילום: pixabay

מכירים את זה? אתם בשגרת היומיום שלכם, הולכים לעבודה, מתכננים ללכת לקניות בערב, סידור קטן בבנק, להוציא דואר ועוד כל מיני דברים שבשגרה, ופתאום מקבלים הודעה בקבוצת הוואטספ בגן של הקטנה: "אנחנו רוצים לארגן מתנה משותפת לשולה הגננת לכבוד סוף שנה. כולם מתבקשים להעביר 15 ₪ לרחל כהן עד יום ראשון".

על פניו נראה שלארגן דבר כזה לא צריך להיות סיפור גדול, נכון? אז למה אתם מרגישים פתאום שנחת עליכם חתיכת אתגר רציני עכשיו? 
למה? כי זה באמת אתגר רציני.

אתם נזכרים מה קרה לכם כשארגנתם מתנה כזאת למורה של הילד לפני שנתיים. יותר משלושה חודשים לקח לכם לקבל את הכסף בחזרה מעשרים זוגות ההורים שבגן. בעצם עשרים פחות שניים. כי אחרי שלושה חודשים הפסקתם להזכיר ולבקש את הכסף ושתי משפחות לא החזירו לך וכנראה גם לא יחזירו לעולם.

זה לא העניין של הכסף, ב"ה אנחנו יכולים לעמוד בסכומים האלה, אבל העובדה שבשביל לקבל כסף בחזרה מעשרים אנשים שגרים בסביבת מגוריכם הייתם צריכים להוציא כ"כ הרבה זמן ומרץ מביאה אותי לחשוב שוואלה, זה באמת אתגר לא פשוט. 

תחשבו על זה רגע, בשביל להחזיר את חמישה עשר השקלים אתם צריכים לבדוק מתי אפשר להיפגש עם רחל שארגנה את הרכישה, כי כשאתם שמים את הילדה בגן דקה אחרי שהוא נפתח ב7:01 כדי להספיק להגיע לעבודה לפני הפקקים, רחל רק מתעוררת ולוקחת את הבן או הבת שלה לגן רק שעה ב8:00 כי היא בחופשת לידה או עובדת מהבית או מי זאת בכלל רחל כהן? באנשי קשר שלכם כתוב רק "אמא של אורי", "אמא של גיא" ו"אמא של הלל" ואתם בכלל לא בטוחים לאיזה אחד מהילדים שלכם כל אחת קשורה. פתאום אתם חושבים לעצמכם, רגע, פשוט אבקש מהגננת להעביר את הכסף לרחל וישר אתם נזכרים שמדובר בכסף למתנה בשביל הגננת ושזה רעיון ממש לא טוב.

בסוף איתרתם את רחל כהן (אמא של גליה ד"א) ואפילו הצלחתם למצוא יום שתוכלו לבצע את מבצע העברת הכספים המורכבת הזו, אתם תצטרכו לדאוג שיהיה עליכם כסף מזומן ולקוות שיהיה לה עודף להחזיר לכם. כי בכל זאת, אתם לא רוצים לחזור שוב על המשימה הזו בגלל עודף.  
ואז זה קרה. פגשתם את אמא של גליה (או בשמה החדש "רחל 15 שקל"), היה לכם מזומן בארנק, היא הייתה מסודרת עם עודף והמשימה הוכתרה בהצלחה. ב"ה.

אתם מגיעים הביתה שמחים ומאושרים, מסמנים וי גדול על המשימה והופ! הודעה בקבוצת הוואטספ בכיתה של הבן:  "הוחלט על הזמנת פיצות וממתקים למסיבת הסיום, מאיר דדון עושה את ההזמנה, נא להעביר אליו בהקדם 20 שקלים".
עכשיו ברצינות. איך יכול להיות שאנחנו, בישראל 2018 (אהה, התשע"ח) עדיין מתנהלים בצורה הזאת? זה באמת לא נשמע הגיוני. 

מי שלא מכיר את אפליקציית  PayBox זה בדיוק הזמן להכיר!
האפליקציה משמשת לאיסוף כספים ופותרת בדיוק את הסיבוך וההתעסקות המיותרת הזו של איסוף כסף למתנות ומסיבות סוף שנה. ב -PayBox ישנה אפשרות לפתוח קבוצת איסוף כסף, להזמין את ההורים להצטרף ולשלם באמצעות כרטיס האשראי, ובתום התהליך פשוט למשוך את הכסף שנאסף ולבצע את הרכישה הקבוצתית. 

בנוסף ישנה אפשרות שכל חברי הקבוצה יוכלו לראות מי שילם ומי לא, דבר שיכול לקצר את תהליך אסיפת הכסף, כיוון שאף אחד לא ירצה להיות האחרון שישלם. 

השימוש באפליקציה חוסך המון כאב ראש לכל המשתתפים ברכישה, מונע אי נעימויות בכל הקשור להחזרת או אי החזרת הכספים, והשימוש פשוט, מהיר וחינמי לחלוטין (ללא עמלות). 
אז תעשו לעצמכם ולכולם טובה. תורידו את האפליקציה, תעדכנו בכל קבוצות הוואטספ  הרלוונטיות לזה, ותעשו לנו את סיום שנת הלימודים קצת יותר קלה. 
עד האתגר הבא כמובן.

להורדת האפליקציה לחצו כאן