מחפשים תירוץ לרוץ? "אימון באמונה"

שני זוגות נמרצים החליטו יום אחד להקים קבוצות ריצה נפרדות, בכל הארץ ולכל הרמות. השיטות צה"ליות, האווירה מצוינת והשאיפה היא לשיפור תמידי. אחרי החגים כבר פה ואתם חייבים את זה לעצמכם

חדשות כיפה יעל צלניק אבנרי 05/11/17 10:50 טז בחשון התשעח

מחפשים תירוץ לרוץ? "אימון באמונה"
קבוצה של אימון באמונה, צילום: אימון באמונה

"לורנס ואני מכירים מספר שנים עוד בהיותי מפקד בה"ד 8, והבת שלה עשתה אצלי הכשרה של מדריכת כושר קרבי ובהמשך קצינת כושר קרבי. כשגלית רעייתי ואני חשבנו להקים קבוצות ריצה נפרדות, אמרתי לה: 'בואי נבצע שילוב כוחות עם לורנס ופיליפ'. נפגשנו, ובאותה פגישה התברר שגם הם חשבו על הרעיון הזה… הבנו שהשילוב ביחד מכפיל כוח".

כך מתאר גיל המבר, סא"ל במילואים ובעבר מפקד בסיס וינגייט, את הערב הגורלי בו החליטו הוא ואשתו גלית, להקים מערך קבוצות ריצה נפרדות שייקרא 'אימון באמונה' יחד עם לורנס ופיליפ גורדון. גיל, בעל תואר שני בחינוך גופני וקואוצ'ר מנטלי ופיזי לבני נוער ומנהלים בכירים, ואשתו גלית, בעלת תואר ראשון בחינוך גופני ורכזת ומובילה את הזהות היהודית בארגון 'יחד' בדרום נתניה, הם הורים לשישה. שניהם מורים בכירים.  

לשאלה מה היה הטריגר להקמת הפרויקט 'אימון באמונה', עונה לורנס: "'אימון באמונה' נולד מתוך הרצון לתת מענה למתאמנים המעוניינים להתאמן בקבוצות נפרדות, וגם לתת פתרון לאוכלוסיה הדתית, המסורתית והחרדית".

לורנס היא מאמנת בכירה בעלת ותק פעיל של למעלה מ-20 שנה בכל תחומי הכושר, מורה לחיים וקואוצ׳רית לאורח חיים בריא. פיליפ רץ למרחקים ארוכים, מנטור ומחנך לאורח חיים פעיל, בעל תואר שני בחינוך ומתמחה בפעילות חינוכית ספורטיבית במסגרת outdoor. לורנס ופיליפ הם הורים לחמישה ילדים, בעלי ניסיון רב שנים בתחום הכושר והריצה, עם קבוצות כושר וריצה מצליחות באזור השרון. שני הזוגות בגילאי הארבעים שלהם, שומרי שבת וחיים על פי ערכי היהדות.

קבוצה של אימון באמונה

קבוצה של אימון באמונה צילום: אימון באמונה

 

פרויקט 'אימון באמונה' התחיל באזור השרון/נתניה בסביבת המגורים של שני הזוגות, מתוך כוונה להתרחב לפריסה ארצית. גיל מסביר: "אנחנו פותחים קבוצה בכל מקום בארץ ובכל זמן תוך גמישות מלאה, העיקר שיש לפחות עשרה מתאמנים בפוטנציאל. כל מי שיוצר קבוצה של עשרה משתתפים, יזכה להשתתפות חינם ובכל נקודת זמן ולכל מקום בארץ יישלח מאמן שהוכשר על ידינו. הקבוצות כולן פועלות על פי דרקטיבה, שיטה וניסיון של קבוצות הריצה של לורנס, וזה משולב בידע ובשיטות של צה"ל ומערך הכושר הקרבי, ועל פי תכניות של קבוצת הריצה של צה"ל".

"הדגש הוא על אימוני כושר חדשניים ומקצועיים, אימוני הליכה או ריצה בהתאמה לרמת המתאמנים תוך הצבת יעדים איכותיים ושיפור תמידי" מוסיפה לורנס, "בנוסף, אנחנו מקיימים הרצאות ומפגשים מרוכזים בנושאי תזונה, תחזוקת הגוף ועוד, מתוך הרגשת שליחות ואמונה בנפש בריאה בגוף בריא".

מה היתרונות של 'אימון באמונה' על פני קבוצות הריצה אחרות?

גיל: "היתרון בקבוצות שלנו הוא בניסיון ובידע הרב שרכשנו כל אחד במהלך השנים: אני בצבא, באימונים ובקבוצות רבות של חיילים, קצינים ומפקדים. לגלית יש ניסיון של עשרות שנים כמורה בכירה לחינוך גופני, ופיליפ ולורנס במסגרת אימוני הריצה והכושר, ועם קבוצות הריצה שלהם. ללורנס יש גם ניסיון רב אותו צברה במהלך השנים כמנהלת סטודיו ברשת הולמס פלייס וכמנהלת פרויקטים מגוונים בתחום הכושר בסקטור הפרטי ובמסגרות עירוניות".

ולמה בחרתם להקים קבוצות נפרדות דווקא?

לורנס: "לאוכלוסייה המסורתית דתית זהו פתרון מלא של להתאמן בקבוצה של גברים בלבד עם מאמן, ונשים בלבד עם מאמנת. בנוסף, מתאמנים רבים מעדיפים להתאמן בנפרד גם מתוך צניעות, ורצון לפתיחות והרגשה יותר נוחה. אנחנו מאוד בעד לתת עוד פתרון ועוד אפשרות להתאמן בצורה ייחודית".

להרשמה ופרטים לחצו כאן