הלוק הצנוע של דנה וייס - זו הטעות האופנתית שלה

מגישת החדשות דגמנה לוק צנוע במיוחד במסיבת ראש השנה של "קשת", ושילבה שמלה בגוון כחול כהה עם נעליים סגולות ותיק כחול בוהק | אולי היה עדיף להישאר בחליפה?

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/09/23 13:25 כב באלול התשפג

הלוק הצנוע של דנה וייס - זו הטעות האופנתית שלה
דנה וייס, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מגישת החדשות והפרשנית, דנה וייס, ירדה לערב אחד מהחליפות הקבועות והחולצות המחויטות, והתייצבה לצד הקולגות במסיבת ראש השנה של קשת לעובדי החברה, כשהיא מדגמנת לוק צנוע במיוחד. נספר שחברת "קשת" שעל הדרך חגגה גם יום הולדת 30, הפיקה מסיבה ענקית בהאנגר 11 שכללה תוכנית אמנותית מושקעת, עם נינט טייב בביצוע נדיר ל"ים של דמעות", הראל סקעת, שלישיית מה קשור ושופט "הכוכב הבא" הטרי עדן חסון - בהחלט סיבה להשקיע ולהתלבש יפה.

ויס התייצבה באירוע לבושה בשמלה כחולה-שחורה בסגנון וינטג', עם שרוולים באורך המרפק וחצאית שמגיעה כמעט עד הקרסוליים. לשמלה צירפה חגורת עור שחורה עם אבזם זהב, ושילבה גם תיק יד בצבע כחול בוהק. הנעליים שבחרה וייס להתאים ללוק, הן נעלי עקב מחודדות בגוון לילך חיוור.

דנה ויס במסיבה של קשת

דנה ויס במסיבה של קשת צילום: צ'ינו

הבעיה הגדולה - האקססוריז

הדבר הטוב שאפשר לומר על הלוק של וייס, הוא שבחירת השמלה חביבה. אומנם לעומת הקולגות שהתייצבו בנצנצים וזהב, אין ספק שמדובר בפריט יחסית פשוט ולא מאוד חגיגי, אבל היא הולמת אותה, ויחסית לאשת תקשורת שרגילה לחליפות - מדובר בבחירה נחמדה.

אולם כידוע לכל בחורה שאוהבת להתלבש, מה שמשלים את המראה זה האקססוריז. ובעניין הזה - יש למגישה עוד דרך לעבור. הטעות הגדולה שלה היא שילוב הצבעים: החגורה נראית מאסיבית מדי ביחס לשמלה, ויותר מכך - לא מתאימה מבחינת הגוון. שלא לדבר על הצבעים של הנעליים והתיק - שפשוט לא מסתדרים ביחד.