אופנה מלכותית הלוק של קייט מידלטון מושלם - רק לא מתאים לגילה

קייט מידלטון, הנסיכה בעלת החוש האופנתי, הפתיעה הפעם בלוק יפה ואלגנטי אך מבוגר מהצפוי. השרוולים התפוחים, הצווארון המעט חונק ואורך השמלה מראים שהפעם מידלטון נכנעה לבגרות

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 22/06/23 17:25 ג בתמוז התשפג

הלוק של קייט מידלטון מושלם - רק לא מתאים לגילה
צילום: shutterstock

אין ספק, לקייט מידלטון יש סטייל. בכל אירוע שהיא מגיעה אליו היא מצליחה להפתיע עם לוק בלתי נשכח ולגרור אליה את כל המבטים. גם הפעם הדוכסית מויילס הגיעה עם לוק מעורר עניין, אך לא כל כך מותאם לגילה.

נראה שהפעם מידלטון נכנעה לבגרות ובחרה בלוק מאופק יותר

קייט בחרה בשמלה לבנה עם נקודות שחורות קטנות במיוחד. שני חלקי השמלה, העליון והתחתונים, מופרדים בבד צר שעוטף אותה באזור המותן. השרוולים התפוחים, הצווארון המעט חונק ואורך השמלה גורמים לה להיראות קצת מבוגרת מדי. קייט מידלטון ידועה כל כך בחוש האופנתי שלה בזכות היכולת שלה לייצר לוקים קלילים ומרעננים גם בתור מי שעברה את משוכת ה-40, אך הפעם נראה שגם מידלטון נכנעה לבגרות ובחרה בלוק מאופק יותר ומעט כבד יותר.

אם השמלה כשלעצמה עוד הייתה עוברת לנו בגרון, האקססוריז מעט מחמירים את המצב. הכובע השחור, ממנו מזדקרים פרחים לבנים וגבעולי עלים מתעופפים, בהחלט לא מתאים לסגנון הלבוש הצעיר של הנסיכה. הלוק עצמו מחמיא לגזרה הדקה של הנסיכה ומצטיין באלגנטיות, אך היינו מעדיפים אם קייט הייתה מחכה כמה שנים לפני שהייתה לובשת אותו.