אופנה מלכותית קייט מידלטון בשתי שמלות ורודות: אחת הדהימה, אחת אכזבה

אירוע החתונה של נסיך ירדן הביא לממלכה נסיכים ונסיכות מכל רחבי העולם, וביניהם קייט מידלטון, נסיכת וולס המומחית בסטייל. הנסיכה הגיעה לאירוע עם שתי שמלות שונות - אחת מהן נשמח להכניס לארון הפרטי, אחת נשאיר לאמא של הכלה

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 04/06/23 11:26 טו בסיון התשפג

קייט מידלטון בשתי שמלות ורודות: אחת הדהימה, אחת אכזבה
צילום: shutterstock

חתונת הנסיך חוסיין ובחירת ליבו רג'ווה שנערכה בסוף השבוע שעבר, הביאה נסיכים ונסיכות מכל רחבי העולם אל ממלכת ירדן. גם הדוכסית מוולס, קייט מידלטון, שידועה ביכולות אופנתיות מרשימות, עשתה את הדרך הרחוקה ממלכת בריטניה והגיעה לרכוש כבוד לזוג המאושר. הגעתה של קייט עוררה ללא ספק ציפיות גבוהות וסקרנות וכולם חיכו לראות כיצד הנסיכה תפתיע הפעם.

שמלה אחת מדויקת ומחמיאה, השנייה מתאימה לאמא של הכלה

כיאה לקייט, הנסיכה לא הסתפקה בלוק אחד והגיעה עם שמלה אחת למשתה ואחרת לטקס החתונה. שתי השמלות קיבלו את הגוון הורדרד, אך שונות לחלוטין זו מזו. השמלה הראשונה, בורוד עתיק, הצליחה להשאיר אותנו פעורי פה. מלבד העובדה שהיא לא מתאימה למזג האוויר הקיצי, היא מושלמת ומדויקת כל כך. שמלת שיפון נשפכת, עיטורים באזור המותן, בצוואר ובקצה השרוולים, צבע עדין שמחמיא לנסיכה ונעלי עקב עוצרות נשימה של המותג הבינלאומי "Prada".

השמלה השנייה, למשתה, קצת פחות הרשימה אותנו. הצבע ורוד-נחושתי לא מאפיין את הסגנון האופנתי של קייט מידלטון, שמתאפיין בדרך כלל בצבעים בהירים יותר, חיים יותר וצעירים יותר. גם הנצנצים הורודים-כסופים-זהובים הופכים את השמלה למבוגרת יותר, מתאימה לאמא של הכלה ופחות לאורחת רעננה ומלאת סטייל. החלק המאכזב יותר הוא החגורה הכסופה עם הפרח הגדול-מדי, שהכריעה את הקרב: השמלה הראשונה ללא ספק מנצחת.