אם הכלה, החברה הכי טובה ובת-הדודה: מה לובשים לחתונה?

עונת החתונות החלה ובכל חתונה מחדש מתעוררת הדילמה: מה לובשים לאירוע? אספנו בשבילכן את הטיפים הכי מוצלחים שיעזרו לכן לבחור את הבגד המושלם, בין אם את אם הכלה או סתם מכרה שהגיעה מנימוס

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/23 13:11 כו בסיון התשפג

אם הכלה, החברה הכי טובה ובת-הדודה: מה לובשים לחתונה?
צילום: shutterstock

עונת החתונות החלה וחוץ מהדילמה הכלכלית של כמה לשים בצ'ק, לנו הנשים יש דילמה גדולה לא פחות: מה לובשים? בכל אירוע מחדש אנחנו עומדות מול המראה ושואלות את עצמנו מה הלוק המתאים, כזה שיהיה חגיגי במידה הנכונה אך לא מוגזם מדי, שלא ימשוך יותר מדי תשומת לב אבל כן יגרוף מחמאות ובעיקר שיתאים למעמד. כדי לעזור לכן לפתור את הבעיה, הכנו כמה כללים שיעזרו לכן לבחור את הבגד המושלם.

אם הכלה

כאם הכלה את ללא ספק הדמות הכי דומיננטית באירוע אחרי הכלה (לא, לא החתן) ולכן גם הלבוש שלך צריך להיות בהתאם. נצנצים, פייטים ועיטורי תחרה יתקבלו בברכה. הבגד שלך צריך להיות מדהים, מושקע ומביע את ההתרגשות העצומה שלך מחתונת ביתך. צבעים מומלצים: כחול עמוק, ורוד עתיק, אפור בהיר כסוף.

צילום: shutterstock

החברה הכי טובה

אם את מלווה ככל הנראה כבר קיבלת קוד לבוש מפורט מהכלה. אם את חברה ממש טובה שאוהבת את הכלה בלב ובנפש אך לא נבחרת להיות מלווה, או שהכלה נתנה לך יד חופשית בלבוש, זו העצה שלנו: שמלה חלקה בצבע אחיד, כדי שהתמונות עם הכלה יראו אסתטיות ולא מבולגנות. הימנעי מצבעים בהירים מדי שעלולים להזכיר את הצבע הלבן, את לא רוצה להרגיז את חברה שלך ביום החתונה. בחרי שמלה מבד איכותי - סאטן, קטיפה, מלמלה - ובחרי בנעליים היפות ביותר, גם אם זה אומר לקפץ יום שלם על עקבים.

צילום: shutterstock

הגעת מנימוס

הכלה היא מכרה עבורך - עבדתן פעם ביחד, למדתן זו לצד זו בתיכון או התפלפלתן במסדרונות המדרשה. בשורה התחתונה: אין לך רגשות עמוקים כלפיה והגעת מנימוס בעקבות ההזמנה. כל זה אמור להתבטא גם בלבוש שלך: שמלה שהיית לובשת גם בשבת רגילה לצד נעלי קשירה או סנדלים נחמדים, בלי השקעה מיותרת. על הצבע שאת בוחרת להיות בהיר יחסית, כדי לא לתפוס תשומת לב מיותרת, הרי בכל מקרה תכננת לתת חיבוק לכלה ולברוח אחרי הבופה.

צילום: shutterstock

בת דודה חברה

אם הכלה היא בת דודה שאת שומרת איתה על קשר, מפטפטת איתה במפגשים משפחתיים ובין לבין מגיבה לה על סטורי באינסטגרם, את בדיוק בתפר שבין חברה טובה למכרה, ולכן גם הלבוש שלך צריך להיראות כך. השמלה צריכה להיות חגיגית יותר משמלת שבת רגילה, אך מותר לה להיות מצוירת ולא חלקה. סביר להניח שרוב התמונות שתעשי עם הכלה יהיו עם שאר המשפחה, לכן גם הצבע לא משנה כל כך, אבל עליו להיות סולידי מספיק כדי לא לבלוט מדי בין כולם.

צילום: shutterstock

בת דודה שלא מכירים באמת

אם הכלה היא בת דודה מדרגה ראשונה אך אין לכן כל קשר בסיסי - אין לה מושג מה את עושה בחיים ולך אין מושג איך היא הכירה את החתן - דינך כדין מכרה. את מגיעה לאירוע כדי לשמח את סבתא ולפגוש את בני המשפחה האהובים עלייך, ולכן מותר לך ללבוש כל בגד שתרצי ובלבד שלא יהיה לבן.

צילום: shutterstock