פתרנו לכם את הבעיה: מה לובשים למדורה?

ל"ג בעומר הגיע ואיתו הדילמה הקבועה שמגיעה בכל שנה: מה לובשים למדורה? אספנו בשבילכם ארבעה טיפים מנצחים שיעזרו לכם לבחור את הלוק המושלם לישיבה מול האש

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/23 17:20 יז באייר התשפג

פתרנו לכם את הבעיה: מה לובשים למדורה?
צילום: shutterstock

ל"ג בעומר הגיע וההתרגשות מרחפת באוויר, אך לא פחות ממנה השאלה: מה לובשים למדורה? מדורות ל"ג בעומר גוררות איתן בדרך כלל ישיבה על רפסודות חצי שבורות או על חול ואבנים, ריח של עשן שנדבק לבגדים, חום שמגיע מהאש השורפת וגורם להזעה וכמובן גיצים שמתעופפים בכל עבר. כל אלו דורשים תלבושת ספציפית למאורע. הכנו בשבילכם דגשים חשובים לבחירת הלוק המושלם לל"ג בעומר.

כללים לבחירת הלוק המושלם לל"ג בעומר

1. קליל ונוח

לא משנה מי נמצא במדורה שאתם הולכים אליה וכמה אתם רוצים להרשים אותו או אותה, הלוק שתבחרו חייב להיות קודם כל נוח. אי אפשר להגיע עם שמלה צמודה או מכנסי סקיני, אלא שמלה מתנופפת או מכנסיים מתרחבות שיאפשרו לכם ישיבה נוחה בכל תנוחה שהיא.

2. לא לשכוח ז'קט

מדורות ל"ג בעומר נמשכות עד שעה מאוחרת, שעה בה מזג האוויר מתחיל להתקרר. עם זאת, אסור לשכוח שהמדורה מפיצה חום סביבה. לכן הפיתרון המושלם הוא חולצה קצרה עם ז'קט - כך תוכלו להסיר את הז'קט כשאתם בסביבת המדורה, וללבוש אותו כשתתרחקו ממנה.

צילום: shutterstock

3. בד נושם

בטוח שמעתם בחייכם את הביטוי "בד נושם", וזה הזמן ליישם אותו. בגלל ריח העשן שמתפשט ונדבק לבגדים, עליכם לבחור תלבושת אוורירית ולא חונקת, שלא תהפוך את הבגד שלכם למסריח ובלתי ניתן לכיבוס.

4. לא לבן

הכלל האחרון, שנוטים להזניח, הוא לא ללבוש לבן. גם אם ל"ג בעומר הוא חג חגיגי עבורכם, וזה נפלא, הצבע הלבן לא מתאים לחווית הקומזיץ במדורה. אתם עלולים להתלכלך מכל כך הרבה דברים או להזיע, שכדאי לכם לחסוך את המבוכה.

צילום: shutterstock