אופנה מלכותית בשמלה ורודה וקשת: האחיינית של המלך צ'ארלס גנבה את ההצגה

בין כל הנסיכות והמלכות שהגיעו בלוקים חגיגיים להכתרת המלך צ'ארלס, בלטה הנסיכה ביאטריס שהצליחה ליצור לוק אלגנטי ומרשים ועם זאת מושך תשומת לב ומעיד על יכולות אופנתיות מצוינות

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 07/05/23 14:39 טז באייר התשפג

בשמלה ורודה וקשת: האחיינית של המלך צ'ארלס גנבה את ההצגה
צילום: shutterstock

בשבת האחרונה התקיימה הכתרת המלך צ'ארלס, שהחליף את מקומה של אימו, המלכה אליזבת', שהלכה לעולמה. לאירוע הגיעו נציגים מכל רחבי העולם, ביניהם גם נשיא מדינת ישראל ורעייתו, וכמובן בני משפחת המלוכה הבריטית. בעוד בדרך כלל קייט מידלטון, הכלה, היא זו שמושכת את מרכז תשומת לב הבאים, הפעם מי שגנבה את ההצגה היא בתו של הנסיך אנדרו, אחייניתו של המלך החדש.

הלוק של הנסיכה ביאטריס מצליח לשמור על אלגנטיות ועדיין למשוך תשומת לב

הנסיכה ביאטריס הגיעה לטקס ההכתרה כשהיא לבושה בשמלה בצבע ורוד פוקסיה, עם שרוולים תפוחים וחגורה תואמת. אל השמלה שנקנתה ב"Beulah London" הנסיכה ציוותה נעלי עקב בצבע שמנת ועגילים ורודים עם אבנים משובצות, אותם הנסיכה קנתה ב"Garrard". למרות שרבות מהנסיכות והמלכות בחרו לעטות נזר לראשן, ביארטיס הוסיפה ללוק קשת בצבע נחושת, שנקנתה ב"Emily-London Headwear".

הלוק של הנסיכה הצעירה מוצלח כל כך בגלל שהוא מצליח לשמור מצד אחד על חגיגיות ואלגנטיות שתתאים לטקס הכתרה רשמי ולנסיכה שמכבדת את מעמדה, ומהצד השני הוא בולט מעל כל הלוקים העדינים ומצליח למשוך תשומת לב בצבעוניות שלו ובסטייל הייחודי שלו.