כמו כלה: השמלה המפתיעה של נרקיס בנשף היפים והנכונים

הזמרת הדתייה הגיעה לנשף היפים והנכונים של פנאי פלוס בשמלה לבנה וארוכה שנראית ממש כמו שמלת כלה. הלוק של נרקיס מורכב משלושה חלקים בצירוף תכשיטי זהב דומיננטים במיוחד

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 27/03/23 16:29 ה בניסן התשפג

כמו כלה: השמלה המפתיעה של נרקיס בנשף היפים והנכונים
נרקיס, צילום: תום עמוס

במקביל להפגנות והמחאות ברחבי הארץ, התרחש אתמול (א') נשף היפים והנכונים השנתי של פנאי פלוס. זמרים, שחקנים ואושיות רבות הגיעו לחגוג, ביניהם נועה קירל שקטפה את המקום הראשון ברשימה. מי שבלטה במיוחד באירוע היא הזמרת הדתייה נרקיס, שהגיעה בשמלה לבנה וארוכה שנראית ממש כמו שמלת כלה.

השמלה הלבנה של נרקיס בנשף היפים והנכונים:

הלוק הופך מנקי ואלגנטי למורכב ועמוס

השמלה הלבנה של נרקיס מזכירה שמלת כלה לא רק בגלל הצבע, אלא גם בגלל העיצוב שלה. השמלה הארוכה מסתיימת בשובל על הרצפה ומורכבת ממספר חלקים: מעין שמלת סטרפלס עם כיווצים, המונחת על חולצה לבנה קצרה, ובנוסף לכל שרוולונים לבנים עם גימור משולש ומוצמד לטבעת. לכל זה נרקיס הוסיפה שרשרת זהב עצומה, צמיד זהוב תואם ועגילי זהב ארוכים ודומיננטיים.

למרות ההופעה המרשימה של נרקיס, משהו בכל הלוק הזה לא הסתדר לנו. הבחירה לשלב סטרפלס עם חולצה ושרוולים, כל פריט בנפרד אבל ביחד, גורמת ללוק להיראות מבולגן מדי ועמוס מדי. בשילוב עם התכשיטים הגדולים, הלוק הלבן של נרקיס הופך מנקי ואלגנטי למורכב ועמוס.