הזמרת הדתייה הנרגשת עדכנה את המעריצים: "אני עוברת תהליך מטורף"

נרקיס כתבה לעוקבים ולמעריצים כי היא עוברת תהליך עצום "שמאפשר לי לצמוח יחד אתכם". עוד היא כתבה ברגש: "אני נפעמת מהדבר ההזוי הזה שנקרא 'הופעה'. אנשים מצטופפים באולמות חשוכים ושרים ביחד שירים שאני הקטנה כתבתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/03/23 22:58 כב באדר התשפג

הזמרת הדתייה הנרגשת עדכנה את המעריצים: "אני עוברת תהליך מטורף"
נרקיס , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

הזמרת המצליחה נרקיס, שיתפה הערב (ד') את עשרות אלפי העוקבים שלה באינסטגרם - כמו שהיא עושה מדי פעם בפעם - בחוויה חזקה שהיא חווה לאחרונה. תחילה היא התנצלה: "הרבה זמן שלא דברנו צפוף אבל נשבעת שזה מהסיבות הנכונות".

"הכל דוהר איתי ואני כבר לא מבחינה איפה אני"

נרקיס כתבה לעקובים כי "אני מרגישה שעליתי על רכבת הרים משוגעת וממש לא בא לי לרדת ממנה... יש בה את כל מה שחלמתי עליו, כל מה שעבדתי בשבילו, כל מה שהשקעתי, הכל דוהר איתי ואני כבר לא מבחינה איפה אני מתחילה ואיפה המוזיקה נגמרת (היא לא …)".

כמנהגה בקודש פרגנה הזמרת למעריציה שמגיעים להופעות שלה: "אני נפעמת מהדבר ההזוי הזה שנקרא 'הופעה'. מזה?! אנשים מצטופפים באולמות חשוכים ושרים ביחד שירים שאני הקטנה כתבתי... טירוף לא?".

זה לא הסוף כי לדבריה זה הרבה יותר גדול: "אני עוברת תהליך מטורף שמאפשר לי לצמוח יחד אתכם. אני עושה את זה עם המנטורית שלי, שהשם נגע בה בראש ויחד גילנו את מה שמסתתר מתחת לכיסוי ראש שלי. החיינו חלומות ישנים, שירים ,צחוק ובכי, אכזבות ותהפוכות עולם. אשכרה אני זוכה לחיות את החיים בכמה רבדים בו זמנית".

"אני והמוזיקה כבר הפכנו לדבר אחד"

הזמרת המצליחה המשיכה להתפייט: "אני לא רק אימא, אישה, נשמה, ילדה. אני קשורה בכם ואתם בי והכל מתנפץ לרסיסים של אור כשאני רוקדת איתכם על הבמה". 

לסיום, הגיע שלב התודות: "תודה השם יתברך שאני חוזרת מזיעה כל ערב, מתלוננת לחברות שלי, מחבקת את הילדים תוך כדי האיפור, נוסעת וחוזרת בלי סוף, מתבעסת, צועקת בוכה. ועדיין מלאת הודיה על הדרך שהשם הניח לפניי. תודה יוכי שלימדת אותי שמי שלא מפחד מהפחד רוקד בזריחה ותודה לכם על הלב הפתוח שלכם. אני והמוזיקה כבר הפכנו לדבר אחד".