לובשים פוליטיקה המעיל שסמוטריץ' לבש באמריקה הביך אותי יותר מהאנגלית שלו

לאנשים רבים היה מה לומר על הנאום המשובש שנתן שר האוצר באנגלית, אבל אותי יותר הטרידה הבחירה האופנתית שלו במעיל ארוך מדי, רחב מדי, ומכנסיים שרק מחמירים את המצב

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 15/03/23 12:48 כב באדר התשפג

המעיל שסמוטריץ' לבש באמריקה הביך אותי יותר מהאנגלית שלו
סמוטריץ', איפה הסטייליסטית? , צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

הנאום של שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אל מול בנקאי Citi Bank בארצות הברית, נאום שנאמר כולו בשפה האנגלית, גרר הרבה תגובות מצד הקהל הישראלי. רבים לעגו לאנגלית המשובשת והלא כל כך רהוטה של חבר הכנסת, ואחרים התייחסו לתוכן הנאום בעצמו. אותי, כרגיל, יותר עניין מה הוא לבש.

צילום: ללא

נראה שבדרך היה קצר בתקשורת עם הסטייליסטית

אני מעריכה את הניסיון של סמוטריץ' להיות שיקי ומעודכן. באמת. רואים שהייתה לו כוונה להשקיע לאירוע החשוב ולא להגיע בחליפה רגילה עם עניבה משעממת, אבל נראה שבדרך היה קצר בתקשורת עם הסטייליסטית. המעיל של חבר הכנסת, שרוצה להיות מיוחד ואלגנטי, מזכיר יותר את החליפות-שמלות שאפשר לראות בשפע בשכונת מאה שערים. הסוד העיקרי בבלייזר הוא האורך, וכאן סמוטריץ' פישל ובגדול.

אבל זה לא רק האורך. גם הבחירה במכנסי שבת של ביינישים, במקום מכנס קצת צמוד יותר ולא מרופט, פחות מתאימה ללוק שהשר ניסה ליצור לעצמו. החליפה רחבה מדי, המכנסיים רחבים מדי, והכל ביחד נראה די מגושם. עדיין מגיע לו ציון לשבח על הבחירה בעניבה אדומה חגיגית ועל נעליים שחורות אלגנטיות, שדווקא מתאימות למעיל, אבל בכל הנוגע לשאר התלבושת די התאכזבתי.