לובשים פוליטיקה מירב בן ארי נשאה נאום שעורר סערה אבל אני דווקא נדלקתי על הג'קט

חברת הכנסת לקחה חלק בוועדה על הרפורמה המשפטית, ונשאה דברים נוקבים. אבל מה שעניין אותנו יוכל מכל היה התלבושת המדהימה שבחרה ובמיוחד הז'קט האדום

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 21/02/23 16:40 ל בשבט התשפג

מירב בן ארי נשאה נאום שעורר סערה אבל אני דווקא נדלקתי על הג'קט
מירב בן ארי, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

הנאום שנתנה אתמול (ב') מירב בן ארי, בו התפוצצה על חבר הכנסת שמחה רוטמן וכינתה אותו "פריבילג אשכנזי", גרר סערה גדולה בכנסת ומחוצה לה. רבים חיזקו את נאומה על רקע היותה מזרחית, אחרים גינו והתנגדו לדבריה, אך כמעט ואין מי שלא שמע עליו או הביע דעה. בנאומה חברת הכנסת טענה שאין גזענית כמו הציונות הדתית, ושיתפה, "זרקו אותי מבני עקיבא בגלל צבע העור שלי".

הז

הז'קט המהמם של מירב בן ארי צילום: צילום מסך אינסטגרם

בן ארי בוחרת לבלוט לא רק באמצעות דברים נוקבים, אלא גם בזכות הסטייל שלה

עבורכם הנאום של בן ארי כנראה היה מעניין בגלל תוכן דבריה, ואיני חולקת עליכם, אבל מה שתפס את עיניי היה דווקא הז'קט האדום שלבשה אתמול. מעבר להיותו אופנתי ומלא סטייל, חברת הכנסת מעבירה פה מסר חשוב ומנוגד למרב מיכאלי, שבחרה ללבוש רק שחור כדי שיתמקדו בדבריה ולא במה שהיא לובשת. לעומתה, בן ארי מבינה את הכוח שיש לה כאישה אופנתית, ובוחרת לבלוט לא רק באמצעות דברים נוקבים, אלא גם בזכות הסטייל שלה.

בולטת בין כולם, מירב בן ארי

בולטת בין כולם, מירב בן ארי צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

חולצה מקושטת מלמלות, שיכלה להשתלב בכל ארון של דוסית

בנאום הקיפוח שהתפרסם חברת הכנסת מטעם מפלגת יש עתיד דווקא הסירה את הז'קט האדום ונשארה עם חולצה לבנה מקושטת מלמלות, שיכלה להשתלב בקלות בכל ארון של דוסית מצויה, על אף שנאומה של בן ארי יוצא כנגד הציונות הדתית. לחולצה הלבנה והז'קט האדמדם חברת הכנסת ציוותה מכנסי סקיני שחורים ומגפונים שחורים נמוכים, והתוצאה מעוררת התפעלות. 

הלוק המלא של מרב בן ארי

הלוק המלא של מרב בן ארי צילום: צילום מסך אינסטגרם