אביב הגיע, סטייל בא: 5 טיפים שיעזרו לך לצלוח את עונת המעבר

עונת האביב מגיעה ואיתה הדילמות האופנתיות: האם ללבוש שרוולים ארוכים, או בכלל שרוול קצר עם ז'קט מעל? אספנו בשבילכן 5 טיפים שיעזרו לכן לצלוח את עונת המעבר בצורה הטובה ביותר

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 13/03/23 12:01 כ באדר התשפג

אביב הגיע, סטייל בא: 5 טיפים שיעזרו לך לצלוח את עונת המעבר
צילום: shutterstock

אנחנו יודעות בדיוק מה ללבוש בחורף ומה מתאים לקיץ, אבל העונה הקשה ביותר היא עונת המעבר. יום אחד לוהט, ביום לאחריו רוחות מנשבות, ואנחנו מתחילות להתבלבל לגמרי. אספנו בשבילכן חמישה טיפים שיעזרו לכם לצלוח את עונת המעבר ולהתלבש בצורה הכי אופנתית והכי מותאמת למזג האוויר.

1. הכי חשוב: איזון 

הדרך היחידה לצלוח את עונת המעבר המתעתעת היא איזון. לא להתלבש חם מדי, לא להתלבש קר מדי. אם בחרת בשמלה עם שרוול 3/4, תפצי על כך במגפיים שיחממו לך את הרגליים. אם הבגדים ארוכים עם פתח סגור, תרשי לעצמך להסתובב בסנדלים פתוחות. הלוק שלך צריך להיות תמיד מאוזן: מצד אחד מאוורר, מצד שני מוכן לכל סופה שתבוא.

צילום: shutterstock

2. שכבות

ברגע שאנחנו רואות קרני שמש ראשונות, אנחנו רצות להוציא את הבגדים הקיציים ולהחליף את המגפיים בכפכפים. חשוב לזכור שעונת המעבר היא הפכפכה, ואי אפשר לדעת מה יהיה מזג האוויר מחר. לשם כך, הלוק שלכן צריך להיות מותאם לכל המצבים: שמלה קצרה, אבל עם ז'קט. אם שמים את המגפיים בצד, מחליפים אותן בנעליים. עם גרביים. שתמיד תהיה אפשרות לתמרון.

צילום: shutterstock

3. תהני עם הצבעים

לעונת המעבר, בניגוד לעונות הקיץ והחורף, אין צבעים מאוד מוגדרים. זו האפשרות שלך להתפרע, ללבוש את הצבעים שאת אוהבת בלי לחשוב מה יתאים לעונה. את יכולה להישאר עם צבעי החורף החומים, ואת יכולה להיכנס לעונת הקיץ עם התכולים והצהובים. 

צילום: shutterstock

4. ארוך אבל מאוורר

לא צריך להיבהל מבגדים ארוכים בעונת האביב. השמש אמנם יצאה החוצה, אבל הרוח עדיין כאן, וחשוב להתייחס אליה. הדרך האידיאלית לעשות זאת היא שרוולים ארוכים אך מאווררים. בגדים רחבים ככל האפשר, שלא יחנקו אתכן אבל יוכלו לחמם אתכן בשעות הקרות יותר.

צילום: shutterstock

5. לא לשכוח אקססוריז

העובדה שהחורף נגמר ומפסיקים להסתובב עם כובעי צמר וצעיפים לא אומרת שצריך לשכוח את האקססוריז. דווקא בעונת מעבר, יש המון פריטים שתוכלו לשלב בלוק שלכן: משקפי שמש, חגורות, כובעי קש, תיקים וכמובן עגילים ותכשיטים שונים. כמו בכל עונה, האקססוריז הם שיהפכו את הלוק שלכם מסתמי למדהים באמת.

צילום: shutterstock