ממאסטר שף למותג אופנה צנועה: "אני לא רוצה הגדרות"

אלינור רחמים השתתפה במאסטר שף לפני כמעט עשור, אך משם הגיעה דווקא לאופנה. בראיון לכיפה היא סיפרה איך הגיעה להיות מנכ''לית החברה של המותג "הודיה לוביץ'", והסבירה למה שני התחומים מתחברים

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 28/02/23 14:47 ז באדר התשפג

ממאסטר שף למותג אופנה צנועה: "אני לא רוצה הגדרות"
צילום: צילום עצמי

מותג האופנה של המעצבת הודיה לוביץ' הפך בשנים האחרונות לאחד ממותגי האופנה המצליחים ביותר בציבור הדתי. פעם אחר פעם הם מפתיעים בקולקציות חדשות וצנועות ואת החנויות המפוזרות בארץ פוקדות מדי יום בנות המגזר. הגענו להשקת המשרדים החדשים של המותג ושוחחנו את אלינור רחמים, מנכ''לית החברה.

"אני רוצה להיות איפה שהלב שלי מונח"

רחמים אולי מוכרת יותר לצופי תכניות האוכל, שזוכרים אותה מהשתתפותה בתכנית מאסטר שף לפני כמעט עשור. מאז היא החלה לתחזק אינסטגרם עם אלפי עוקבים, והגיעה לתפקיד המנכ''לית של מותג האופנה הידוע. "אני עדיין מתעסקת בתחום", היא הרגיעה את אוהבי הבישול, "ובחרתי להתעסק גם באופנה. התחלתי לעבוד קצת עם הודיה, ופשוט הלב שלי כל כך התחבר אליה". בראיון לכיפה היא סיפרה שהיא משלבת בין בישול לאופנה, "זה שני תחומים שממש מתחברים לי".

"אני לא רוצה הגדרות, אני רוצה להיות איפה שהלב שלי מונח", היא הסבירה על הבחירה לשלב בין האהבה לבישול לעיסוק באופנה. כשנשאלה על מה הייתה מוותרת, אוכל או בגדים, היא השיבה שלא הייתה מוכנה לוותר על שניהם. "אני עושה את המקסימום בכל מקום שאני נמצאת בו, אני גם אמא לחמישה, נשואה לאיש משטרה, מאה אחוז בכל מקום שאני נוכחת בו".