תלמדי מעידית סילמן: כך תתאימי את השמלה לכיסוי הראש

תגידו מה שתגידו על השרה להגנת הסביבה, אבל בהתאמה בין כיסוי הראש לשמלה היא מנצחת. אספנו בשבילכם חמישה טיפים לשילוב המטפחת בצורה מושלמת, בהשראת עידית סילמן

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 30/01/23 13:41 ח בשבט התשפג

תלמדי מעידית סילמן: כך תתאימי את השמלה לכיסוי הראש
עידית סילמן, צילום: חדשות כיפה

לעיתים רבות, כשאנחנו מתחתנות אחרי שנים ארוכות של לבישת שמלות בשיער חשוף, אנחנו שוכחות לשים דגש על כיסוי הראש. כבר הרכבנו לוק מדהים של שמלה פרחונית ונעליים מתאימות, אבל פתאום מגיע כיסוי הראש והורס את כל ההופעה. בדיוק לשם כך יש לנו את עידית סילמן, השרה להגנת הסביבה, שמגנה עלינו מלוק מזעזע. השרה אמנם לא מתעסקת בתחום האופנה, אבל אם תחליט לפרוש מהפוליטיקה, אנחנו ממליצים על קריירת פאשניסטה

חמש דרכים לשלב כיסוי ראש, מהקל לקשה, על פי עידית סילמן:

1. סט תואם

בלוק הססגוני הזה, סילמן הדגימה את הדרך הכי פחות מתאמצת אבל הכי נקייה ואלגנטית. כיסוי ראש שמגיע בסט תואם לשמלה, עם אותו ההדפס ואותם הצבעים, חוסך שעות של התלבטות. אם כבר קניתם שמלה ולא הגיעה איתה מטפחת תואמת, תוכלו גם ליצור בעצמכם: אפשר לגזור פס עבה מתחתית השמלה ולהפוך אותו למטפחת מהממת ומתאימה.

עידית סילמן

עידית סילמן צילום: Olivier Fitoussi/FLASH90

 2. אותו הצבע

השילוב הבא אולי נתפס כקל יותר מהכנת כיסוי ראש בעצמנו, אך לפעמים עלול להיות מסובך יותר. כשבוחרים בשיטה של כיסוי ראש ושמלה באותו הצבע, חשוב שהם יהיו באותו הצבע בדיוק. אם הגוון לא זהה במאה אחוז, והשילוב הופך להיות בין כחול לתכלת, הלוק עלול להיראות מגוחך ולא אסתטי כמו אלו שמדגימה השרה.

עידית סילמן

עידית סילמן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

עידית סילמן

עידית סילמן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

3. המזכירים

בשיטה הבאה צריכים להיות זהירים. בתמונה שלפנינו השרה בחרה להתאים בין שמלה בהדפס זברה, לכיסוי ראש משובץ בצבעי שחור-לבן-צהוב. השיטה הזו של סילמן מתבססת על דימיון כלשהו בין השמלה לכיסוי הראש: זה יכול להיות בהדפס, בצבעים, במבנה. פעמים רבות אם נתאים בין שמלת פסים למטפחת משובצת עלול לקרות לנו אסון, אבל כאן שני הפריטים של סילמן אכן מזכירים זה את זה מספיק כדי שהלוק יראה יפה ועדין.

עידית סילמן

עידית סילמן צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

4. שחור ולבן

אם יש לך מטפחת צבעונית שבא לך להתפרע איתה, תשמרי אותה לשמלה הלבנה או השחורה. הכלל העיקרי שאת חייבת לדעת: עם שחור ולבן מותר לשים הכל. את יכולה לשים חולצה שחורה וכיסוי ראש אדום-צהוב, את יכולה לבחור שמלה לבנה ולקשט עם מטפחת סגלגלה עם נקודות, וגם להפך. כשיש לך שמלה פרחונית או מפוספסת שאת לא מוצאת מה לשלב איתה, מטפחת שחורה או לבנה יתאימו תמיד.

עידית סילמן

עידית סילמן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

5. דגימה

זה אולי מזכיר לכם את הסעיף של אותו הצבע, אבל מדובר באחד אחר. כאשר יש בשמלה שלכם שניים או שלושה צבעים בולטים, לא כולם חייבים להופיע במטפחת, ואפילו עדיף שלא. מומלץ לבחור צבע דומיננטי אחד מתוך השמלה ולהשתמש במטפחת באותו הגוון. גם כאן חשוב שהצבעים יהיו כמה שיותר זהים, כדי שהמטפחת אכן תיראה תואמת ולא תוסיף עוד צבע מיותר ללוק, שכבר עשיר בצבעים.

עידית סילמן

עידית סילמן צילום: Yonatan Sindel/Flash90