יפה בשחור: 10 לוקים בלתי נשכחים של מרב מיכאלי

אפשר להגיד על יושבת ראש העבודה הרבה דברים, אבל את הסטייל הייחודי שלה אי אפשר לקחת ממנה. אספנו בשבילכם עשרה לוקים מוצלחים במיוחד של מרב מיכאלי, וספוילר קטן: כולם בשחור

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 19/01/23 17:56 כו בטבת התשפג

יפה בשחור: 10 לוקים בלתי נשכחים של מרב מיכאלי
מרב מיכאלי, צילום: Miriam Alster/FLASH90

לפני שנתחיל, התנצלות קטנה בפני יו''ר העבודה: המטרה לכך שמיכאלי לובשת רק שחור היא שנקשיב למה שהיא אומרת ולא נתעסק במה שהיא לובשת. והנה אנחנו, ובכן, מתעסקים במה שהיא לובשת. נציין בפני מיכאלי שמדובר במאורע חד פעמי, וממחר אנחנו מבטיחים להמשיך להתעסק בדבריה בלבד

האלגנטי

נתחיל בזה שמיכאלי יודעת להתלבש. גם עם צבע אחד בארון היא מצליחה ליצור לוק מוקפד ואלגנטי, שמחמיא לה בצורה מפליאה. מיכאלי מתהדרת גם במכנסיים מחוייטים וגם בחליפה מכופתרת, וגורמת לנו לשכוח שהדבר הצבעוני בתמונה הוא בכלל הכורסה.

מרב מיכאלי

מרב מיכאלי צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הטרנדי

מיכאלי ידועה כאחת ששוברת מוסכמות, אבל כנראה שכשמדובר באופנה גם היא לפעמים נכנעת לטרנד. הפעם חברת הכנסת מפתיעה בשרוולים תפוחים שחזרו לא מזמן לאופנה, עם חולצה בגזרה לא כל כך ברורה, אבל הלק בציפורניים בכלל לא שחור.

מרב מיכאלי צילום: Avshalom Sassoni/Flas90

הצבעוני

מסתבר שלא כל הארון של הפוליטיקאית שחור לגמרי, והפעם היא מפתיעה בלוק שמשלב שני צבעים. הז'קט השחור שמיכאלי לובשת על גבי חולצה, איך לא, שחורה, מתהדר בגימור של בד לבן, וחדי העין אפילו ישימו לב לפסים אפורים שמעטרים את השרוול. 

מרב מיכאלי צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

הדוסי

אומנם מיכאלי השמיעה לא פעם טענות כנגד הדת, אבל נראה שברגע האמת גם היא מתחברת לכללי הצניעות. אחרי שתועדה רוקדת לצלילי "צמאה", חברת הכנסת חושפת לוק צנוע במיוחד, עם חצאית שאפילו הרב הראשי לישראל היה מאשר לבחורה הדתיה.

הנוח

כשצריך, מיכאלי יודעת להתלבש ולדפוק הופעה, אבל לפעמים היא בסך הכל רוצה שיהיה לה נוח. הפוליטיקאית מתהדרת בחולצה רחבה, מכנס רחב, ולא שוכחת נעלי סניקרס. כי מי כמו מיכאלי תעיד, נשים לא חייבות לנעול נעלי עקב.

מרב מיכאלי צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

הרשמי

היישר ממשכן הכנסת, מיכאלי בלוק רציני ומוקפד שקצת מזכיר אווירה של בית משפט. אמנם הז'קט עם הקיפולים בצווארון וגם בשרוולים לא כל כך מובן לנו, אבל רואים שמיכאלי השקיעה וחשבה על הלוק עד הסוף, כולל חולצה ומכנס בצבעים מפתיעים.

מרב מיכאלי צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הקז'ואל

שרת התחבורה לשעבר מציגה לוק יום-יומי: מצד אחד חליפה עם כפתור כיאה לשרה, ומצד שני מכנסיים רחבות ונעלי סניקרס (לא שחורות) למראה הפשוט והלא מתאמץ. עושה חשק לנסוע ברכבת הקלה? תחכו.

מרב מיכאלי צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

הדודתי

הפעם חברת הכנסת בלוק לא כל כך ברור, של מעין שמלת מעטפת רחבה מאוד (ומעט מסורבלת), וקצת יותר צרה בתחתית. מיכאלי כמובן לא שוכחת מגפיים שחורות לשבירת הלוק, אבל נהיה חייבים לציין שבניגוד לסטייל שהוכיחה שיש לה, הפעם השרוולים הרחבים פחות עשו את העבודה.

העממי

בסיור בשוק מחנה יהודה, מיכאלי מפתיעה עם לוק נועז במיוחד, עם חולצה בצבע שרבים יוכלו לטעון שהוא כחול. גם העיצוב של החולצה, עם הקיפולים באמצע והשרוול באורך 3/4, מעניקים למיכאלי מראה ממש עממי. 

מרב מיכאלי צילום: Miriam Alster/FLASH90

המקושקש 

לפעמים גם מיכאלי מתפרעת, כשהיא בוחרת בחולצה מקושקשת לגמרי, עם ציורי M או W על כל החולצה, תלוי מאיפה תסתכלו. כמובן שכדי לאזן את הלוק השובב מיכאלי מוסיפה ז'קט שחור ורשמי, ולא שוכחת למשוח את הציפורניים בצבע המותג.

מרב מיכאלי

מרב מיכאלי צילום: Yonatan Sindel/Flash90