אופנה מלכותית התאהבנו בסוודר הלבן של נסיכת ספרד

בנות משפחת המלוכה הצטלמו לרגל עונת החגים, ובגלויה המשפחתית נראו מחובקות ומחייכות. סופיה הצעירה לבשה סוודר פסים לבן של זארה וגם אחותה הגדולה לא אכזבה

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/12/22 16:09 יט בכסלו התשפג

התאהבנו בסוודר הלבן של נסיכת ספרד
Queen Letizia of Spain, צילום: shutterstock

סופיה נסיכת ספרד תחגוג את יום הולדתה ה-16 בחודש אפריל הקרוב, ובינתיים היא מדגמנת לוק מהמם בגלוית המשפחה לרגל תקופת החגים עם תום השנה האזרחית. בתמונה מתוקה במיוחד נראו צמד הנסיכות, סופיה ואחותה הגדולה לאונור בת ה-17, קורנות מתמיד. בתאורה שמשית וחמימה הו עמדו מחובקות ולבושות במכנסי ג'ינס, שיער פזור וסוודרים לבנים. סופיה לבשה סוודר פסים יפהפה של זארה, ונראתה מלכותית ושלווה. קייט מידלטון, יש לך מתחרה. 

הנסיכה לאונור קיבלה את התואר נסיכת אסטוריאס כאשר אביה הוכתר למלך ספרד, ועל פי החוקה במדינה, היא תהיה יורשת העצר הממתינה לכתר כל עוד לא יוולדו לאביה ילדים נוספים, שכן הבנים קודמים לבנות בסדר הירושה הספרדי. 

המלכה הספרדית לטיסיה ידועה כמי שמקפידה על הופעות ציבוריות, אלגנטיות, נשיות ומתוחכמות, כבעלת חוש אופנתי שיקי ומאופק. בדומה לקייט מידלטון, גם היא נוהגת ללבוש בגדים של מעצבים מקומיים ובכך חושפת ומקדמת אותם בפני הקהל הרחב ואף מרבה לרכוש ברשתות העממיות ולמחזר פריטי לבוש ולוקים שלמים במשך הזמן. נראה כי גם שתי בנותיה, לאונור וסופיה, הולכות בדרכה של אמן בכל הקשור לאופנה ולסטייל.