יפהפייה מתמיד: יורשת העצר של ספרד חגגה יום הולדת

הנסיכה לאונור, נסיכת אסטוריאס, ציינה את הולדתה ה-17. על פי החוקה הספרדית, היא יורשת העצר כל עוד לא נולדו לאביה בנים. המלכה ובנותיה נוהגות ללבוש בגדים של מעצבים מקומיים ובכך לקדם אותם בפני הקהל הרחב

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/11/22 14:40 ח בחשון התשפג

יפהפייה מתמיד: יורשת העצר של ספרד חגגה יום הולדת
צילום: shutterstock

המערכת הפוליטית בישראל סערה השבוע עם הבחירות לכנסת ה-25, אולם אנחנו כאן כדי להזכיר שבמדינות מסוימות בעולם מתרחשים גם אירועים אחרים, שלא כוללים הליכה לקלפי ויום שבתון. הנסיכה לאונור, נסיכת אסטוריאס, ביום שני האחרון את יום הולדתה ה-17. לאונור, הבת הבכורה של מלך ספרד פליפה השישי ורעייתו לטיסיה המלכה, היא יורשת העצר לכתר הספרד. 

הנסיכה קיבלה את התואר נסיכת אסטוריאס כאשר אביה הוכתר למלך ספרד, ועל פי החוקה במדינה, היא תהיה יורשת העצר הממתינה לכתר כל עוד לא יוולדו לאביה ילדים נוספים, שכן הבנים קודמים לבנות בסדר הירושה הספרדי. המלכה הספרדית ידועה כמי שמקפידה על הופעות ציבוריות, אלגנטיות, נשיות ומתוחכמות, כבעלת חוש אופנתי שיקי ומאופק. בדומה לקייט מידלטון, גם היא נוהגת ללבוש בגדים של מעצבים מקומיים ובכך חושפת ומקדמת אותם בפני הקהל הרחב ואף מרבה לרכוש ברשתות העממיות ולמחזר פריטי לבוש ולוקים שלמים במשך הזמן. נראה כי גם שתי בנותיה, לאונור וסופיה, הולכות בדרכה של אמן בכל הקשור לאופנה ולסטייל.