מלכה של העם: לטיסיה הספרדית לובשת בגדים של מעצבים מקומיים

בתקשורת העולמית משווים לא מעט בין קייט מידלטון ללטיסיה ולא רק בגלל המעמד, דווקא בגלל הפן האופנתי. המלכה הספרדית ידועה כמי שמקפידה על הופעות ציבוריות, אלגנטיות, נשיות ומתוחכמות, כבעלת חוש אופנתי שיקי ומאופק

חדשות כיפה אלונה מגזימוף 28/03/22 11:05 כה באדר ב'

מלכה של העם: לטיסיה הספרדית לובשת בגדים של מעצבים מקומיים
צילום: shutterstock

ויוה אספניה! עם כל הכבוד שלנו לקייט מידלטון, מייגן מרקל ועוד רבות וטובות, הגיע הזמן לדבר הפעם על לטיסיה, מלכת ספרד הידועה גם כמלכת הסטייל בקרב נשות משפחות המלוכה בעולם. לטיסיה מלכת ספרד, או בשמה המקורי לטיסיה אורטיס רוקסולנו, היא רעייתו של מלך ספרד פליפה השישי ואם בנותיו, הנסיכות לאונור וסופיה.

בתקשורת העולמית משווים לא מעט בין קייט מידלטון ללטיסיה ולא רק בגלל המעמד, דווקא בגלל הפן האופנתי. המלכה הספרדית ידועה כמי שמקפידה על הופעות ציבוריות, אלגנטיות, נשיות ומתוחכמות, כבעלת חוש אופנתי שיקי ומאופק. בדומה לקייט, גם היא נוהגת ללבוש בגדים של מעצבים מקומיים ובכך חושפת ומקדמת אותם בפני הקהל הרחב ואף מרבה לרכוש ברשתות העממיות ולמחזר פריטי לבוש ולוקים שלמים במשך הזמן. 

כאשר המלכה אינה מופיעה באירועים במסגרת התפקיד ניתן למצוא אותה בלוקים נוחים יותר המורכבים ממכנסי ג'ינס, חצאיות וקרדיגנים. לאחרונה הגיעה המלכה לאירוע מלכותי כשהיא לובשת חולצה אוקראינית מסורתית המאופיינת ברקמה בעבודת יד, בכך העבירה דרך האופנה מסר ברור של תמיכה באוקראינים בימי הלחימה הקשים.

פריט נוסף שחביב עליה במיוחד הוא תיקי מעטפה, ולמרות שיש בבעלותה תיקים רבים בסגנון, היא נוהגת לאבזר את עצמה באותו אחד למשך מספר חודשים. לעתים מנסה אורטיז לוותר על המראה הפסטלי המתון, ומפציעה בתלבושות טרנדיות ושובבות כמו מכנסי עור שחורים עם נעלי עקב בצבע אדום, מכנסיים בהדפס גיאומטרי או חולצות מכופתרת מנומרת בתוך חצאית עיפרון שחורה.

בדיוק כמו הדוכסים מקיימברידג', גם משפחת המלוכה הספרדית מפרסמת מידי שנה גלויית כריסמס משפחתית ונראה כי גם שתי בנותיה הולכות בדרכה של אמן בכל הקשור לאופנה ולסטייל.

הכותבת היא משפטנית, סטייליסטית ויוצרת תוכן

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן