"לא יודע" הסיוע האופנתי שקיבל סמוטריץ' מהרב פירון בכנסת | צפו

שר החינוך לשעבר סיפר כי היה נוהג לקשור את העניבה של יו"ר הציונות הדתית כאשר השניים כיהנו יחד בכנסת. בתמורה העלה סמוטריץ' את התמונה של העניבה וכתב: "משמש אותי עד היום"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 01/09/22 19:51 ה באלול התשפב

הסיוע האופנתי שקיבל סמוטריץ' מהרב פירון בכנסת | צפו
סמוטריץ', לא יודע לקשור עניבות, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

יו"ר הציונות הדתית השלים תואר ראשון במשפטים בהצטיינות וידוע בטקסטים הארוכים אותם הוא נוהג לכתוב ברשתות החברתיות, אולם דבר אחד חשוב ביותר בתור פוליטיקאי טרם למד לעשות. בראיון שהעניק היום (ה') חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' לגלי צה"ל, חשף המראיין, הרב שי פירון, כי הוא לא יודע לקשור עניבות. 

"לבצלאל יש בעיה, לא יודע אם אתה יודע, הוא לא יודע לקשור עניבות. כשהיינו בכנסת, בתקופה שהיינו ביחד והוא היא סגן יושב ראש ביחד איתי, קשרתי לו את העניבה בלי שהוא יפרק אותה והוא נשאר איתה כל הזמן". יו"ר הציונות הדתית בתגובה הציע לגל"צ כי אם יעלו את הסיפור לטוויטר, הוא בתמורה מבטיח לצלם את העניבה שקשר לו הרב פירון לפני כמעט שמונה שנים, "ותראו שזה עדיין עומד". הבטיח וקיים.

בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו הערב (ה') כתב: "ותודה לרב פירון על קשר שמשמש אותי עד היום כשאני צריך להתחפש לאיש חשוב ולשים עניבה". בשיטוט קצר שערכנו במאגרי התמונות, נראה כי סמוטריץ' אכן מקפיד שלא לדעת לקשור עניבה, כאשר ברוב התמונות הוא מופיע ללא אחת כזאת.