באתי לעזרת חברה כוכבות האינסטגרם הדתיות שיעזרו לך לשמור על הסטייל בלי שיטוטים ובזבוזים

שוב אין לך מה ללבוש ושוב חם מדי מכדי לעזוב את המזגן. במקום לצאת לעוד מסע שיטוטים ובזבוזים, יצרנו עבורך את מצעד אושיות האינסטגרם הכי אופנתיות, אלו שבזכותן תוכלי לרענן מלתחה בלי לעזוב את המיטה

נועה שטרנברג נועה שטרנברג, חדשות כיפה 25/08/22 11:14 כח באב התשפב

כוכבות האינסטגרם הדתיות שיעזרו לך לשמור על הסטייל בלי שיטוטים ובזבוזים
צילום: shutterstock

הגיע השלב בקיץ בו לבשת את אותם הבגדים יותר מדי פעמים, חם מדי מכדי לצאת, והדבר היחיד שבא לך זה להתחדש במלתחה חדשה. לפעמים הפתרון הפשוט ביותר יהיה דווקא לחפש השראה כדי לעבוד יותר טוב עם מה שיש, בלי שיטוטים ובזבוזים. אספנו עבורך מספר חשבונות אינסטגרם שתוכלי לשאוב מהם השראה בלי לצאת מהמיטה. 

נראה שטרנד העכשווי הוא להתלונן על השיווק האגרסיבי באינסטגרם מצד כל בעלת פרופיל שמכבדת את עצמה. למרות החיבה המוגברת שלנו לתלונות, הפעם בחרנו דווקא להסתכל על חצי הכוס המלאה ולהביא לכם חשבונות של בנות דתיות שפשוט עושות את זה נכון. החל מהלוק היומי, בגדי וינטג' או סתם אישה עם סטייל מטריף לגמרי יכולים לתת לכם השראה לגוון קצת בעצמכם, ומה הכי הכי? אפילו לא צריך קניות בשביל זה, כי בדרך כלל מה שיש לכם בארון לגמרי יספיק. 

1. סוליקא

אביה פלד היא אספנית של בגדי וינטג' ובעלת החנות האינסטגרמית "סוליקא". אפשר לאהוב את הסטייל שלה ואפשר שלא, אבל כל אחד יכול להעריך את האומץ שיש לה להתלבש כמו שהיא אוהבת- והכל הכי צנוע שיכול להיות. מלבד בגדים תוכלו למצוא בחשבון שלה טיפים לרווקות, כאחת שחיפשה המון, חיזוקים באמונה (מי מאיתנו לא צריך) וסטיילינג לבייבי שבדיוק נולדה לה, מזל טוב!

2. טל מרנץ

לא בטוח שצריך להכיר אותה, אבל אם מישהי במקרה פספסה: טל היא אם לשניים, צלמת וסטייליסטית. היא מגדירה את עצמה "דתיה במכנסיים וכיסוי ראש" והסגנון שלה מתבטא בעיקר בפריטי בייסיק ופלטת צבעים שנעה בין בז' לירוק זית עם נגיעות חום. הגאונות היא לקחת דברים בסיסים ונוחים ולהיראות במיטבך, אנחנו אימצנו.

3. ד"ר מטפחת

חגית רז בן- ישי היא תופעת אינסטגרם ידועה. אם לשישה, עוסקת רבות ביח"צ והסטיילינג שלה הוא חלק בלתי נפרד. לא תצליחו לפספס אותה בשום מקום כיון שהבחורה נוטפת צבעוניות- החל מהביגוד ודרך עגילים משוגעים וכמובן תמיד עם מטפחת צבעונית על ראשה.

4. אור גבו

אי אפשר שלא להתאהב בנערה הצעירה עם התלתלים שהקימה את המותג "צרויה", שם היא מעצבת בגדים צנועים ואופנתיים. מעבר לסטייל ההורס אור היא השראה בכל הנוגע לכוח רצון והגשמת חלומות. בראיון לחדשות כיפה סיפרה בעבר כי את העסק הקימה בשנה השנייה של השירות הלאומי, מרשים.

5. שיראל אברהמי

החב"דניקית, שאולי אתם זוכרים מהתכונית "הכרישים", היא גם אושיית אינסטגרם ובעלת מותג ביגוד צנוע שנושא את שמה, עם מלא סטייל וכוח רצון, שהוביל אותה להיכנס לרשימת הצעירים המבטיחים של פורבס, אנחנו לגמרי חושבים שכדאי לכם לתת הצצה.

6. מעיין זליגמן

מעיין היא סטייליסטית במקצועה, וכל העמוד שלה עוסק בשילובים מגניבים. איזה גזרות מתאימות לאיזה מבנה גוף ואיך כדאי לקשור את המטפחת בהתאם לסוג הראש שלך. העמוד שלה יכול להיות שימושי מאוד למי שמחפשת טיפים איכותיים, וכמובן השראות ללוקים, וילדות מתוקות שתמיד כיף להסתכל עליהן.

7. אחינועם אביטל 

הצעירה מבאר שבע הקימה לפני שבע שנים את מותג המטפחות "כשושנה" ובמקביל משמשת כמנחכנת בבית ספר לילדים עם אוטיזם. אחינועם מרבה לשתף את עשרות אלפי העוקבים ברגעים פשוטים מחיי היומיום ובתור אמא לשתיים היא מדברת לא פעם על חוויות ההורות. אי אפשר להחמיץ את הצבעוניות והסטייל של המעצבת, ובכל תמונה שהיא מעלה מוכיחה לנו שוב שפשוט יש לה את זה.