מעצבת סיפורים "אני חייבת להפיץ את מעיין האהבה לכתר שלי": היוצרת של "ליבא מטפחות" בראיון מיוחד

המעצבת הצעירה של מותג המטפחות מספרת לחדשות כיפה למה כל כך קשה לנהל עסק, מה הבגד שלעולם לא יצא מהארון שלה, וגם, למה היא מברכת את הבדים

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 27/04/22 10:39 כו בניסן התשפב

"אני חייבת להפיץ את מעיין האהבה לכתר שלי": היוצרת של "ליבא מטפחות" בראיון מיוחד
צילום: ליבא

הכירו את אביה שרה חזן, היא בת 23 ונשואה לחייל. השניים מתגוררים ביישוב עשהאל והם הורים לילדה מתוקה בת שנתיים. בנוסף לעבודתה כמטפלת רגשית, לפני שנה הקימה את עסק המטפחות "ליבא", והיא מתמחה במטפחות מרובעות, משולשות, ולונגים מטריפים.

פריט חובה שיש לך בארון?
ג'קט ג'ינס. הולך עם הכל ונותן לוק של ספורט אלגנט קליל ויפה.

הבגד שלעולם לא תלבשי?
האמת אין לדעת, הרבה דברים חשבתי שלעולם לא אלבש אז למדתי לא להגיד לעולם לא. 

מה הטעות הראשונה שעשית בתחום?
הטעויות הראשונות הן בגבול עם הלקוחות המתוקות שלנו, כשיש רצון ענק לתת מענה תמידי ורחב אבל זה יכול לגבות זמנים ושעות לא נורמליות. כשמבינים שטעויות הן המתנות שלנו לצמיחה, לאט לאט לומדים להתאזן.

צילום: ליבא

מה את אוהבת בעצמך, מראה ואופי?
בכנות וצניעות אמיתית, אוהבת הכל ישתבח שמו! מי אני שלא אוהב יצירה של הבורא?!

איך נראה יום העבודה שלך?
יום העבודה שלי מורכב מכמה תחומים שבהם אני עוסקת. לפני הכל ומעל הכל אני אישה ואמא, אחר כך ליבא, חינוך וטיפול. אני חונכת רגשית לתלמידים בבית ספר וגם מטפלת רגשית בשיטת מכלול-מיכל שרביט. יצירת המטפחות זה החלק היצירתי שבי שבלעדיו הצד הרוחני לא מתניע, לכן זה יכול להישמע אולי עשיה רחבה מידי אבל הם קשורים ושלמים יחד, גוף, נפש ורוח. 

מה הדבר הכי קשה בתחום שלא מודעים אליו?
הדבר הכי קשה זה לנהל חתיכת עסק עם ספקים, עובדים ומכירות. זה דורש הרמוניה ותזמון מושלם ורק הקב"ה מסוגל ליצור משהו כזה מעל הטבע. לכן צריך הרבה תפילה, המון הרפיה ומלא לזרוק את השכל. 

צילום: ליבא

איך בחרת את שם המותג?

העסק קם בתקופה בה שמעתי הדהוד ותחושה מהחברה על כך שהמצווה הזו נהייתה קשה, כבדה, לא נוחה ובעיקר לא אהובה בכלל. הבנתי שאני חייבת להפיץ את מעיין האהבה שיש לי כלפי הכתר שלי,
שזה בטוח מעיין שיכול לנבוע, לא יכול להיות שה׳ שם את זה רק אצלי. אז יחד עם דודה שלי האהובה אביטל, שאיתה פתחתי את העסק והיא הייתה איתי בתחילת דרכי ושידרנו את אותה אנרגיה, עשינו המון תפילות ובקשות ובירכנו את הבדים והמטפחות שנוצרו, מילאנו אותם באנרגיה של אהבה, חן ומלכות, והקסם התחיל לעבוד. השם ליבא, לב בארמית, מבטא הכל וזו בדיוק הכוונה, לעורר לבבות למצווה הכל כך יפה הזאת. 

אביה שרה חזן

אביה שרה חזן צילום: ליבא