מעצבת סיפורים "לא הרבה יודעות שהבובי מתחת למטפחת הוא המצאה שלי": המעצבת אביה ששון בראיון מיוחד

יוצרת מותג המטפחות הידוע מספרת מה מאפיין את העסק שלה לעיצוב כיסויי ראש, מה הבגד שלעולם לא תלבש, וגם, כמה עמוס נראה יום עבודה שגרתי אצלה

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 20/04/22 18:56 יט בניסן התשפב

"לא הרבה יודעות שהבובי מתחת למטפחת הוא המצאה שלי": המעצבת אביה ששון בראיון מיוחד
צילום: ללא

הכירו את אביה ששון, בת 35, מעצבת ויזמית. נשואה לדוד ואם לחמישה ילדים מתוקים. גרה במושב תל תאומים שבעמק המעיינות. לפני 12 שנה הקימה מותג לעיצוב כיסויי ראש יפים וטייצים מדליקים, המתאפיין במבחר דגמים עשיר במיוחד.היא מתמחה בליצור תמיד את הדבר המעניין הבא, שיעניק גיוון וחידוש בעולם האופנה של כיסויי הראש.

פריט חובה שיש לך בארון?
שמלה שחורה פשוטה ומחמיאה.

הבגד שלעולם לא תלבשי?
עור צמוד ונדבק.

מה הטעות הראשונה שעשית בתחום?

הוצאתי מוצר חדשני ולא מיתגתי אותו. הייתי עסוקה כל כך ביצירה שלו ובעבודה מסביב, ופחות בשיווק שלו. ועד היום לא הרבה יודעות שהבובי מתחת למטפחת הוא המצאה שלי. אבל מכל טעות לומדים ומשתפרים והאביב הזה ברוך השם הוצאתי כמה חידושים מופלאים נוספים. 

צילום: שי טפאלה

מה את אוהבת בעצמך, מראה ואופי?

במראה את האף והשפתיים, חותמת משפחתית כזו. באופי את האומץ לא לפחד לקחת סיכונים, לחשוב בגדול וחיובי.

איך נראה יום העבודה שלך?

כל יום נראה אחרת לגמרי, אין לי לוז מסודר. ביום מסוים לדוגמא, אני מתחילה באתר בניה של הסטודיו החדש שאני מקימה בתל תאומים, אחר כך רצה לרואה חשבון לפגישות כי כמה שניסיתי לדחות כבר אין ברירה ואני הופכת להיות חברה בע"מ. ואז מתפנה קצת לילדים ועד השעות הקטנות של הלילה עובדת על קולקציית קיץ הבאה.

צילום: מיכל קלירס

מה הדבר הכי קשה בתחום שלא מודעים אליו?

עובדים מאוד קשה להוציא קולקציה, וכשהיא יוצאת אין כמעט את הרגע של להסתכל עליה בסיפוק ולנשום, כי ישר צריך להתחיל כבר לתכנן את הקולקציה הבאה- מוצאים לפחות 4 קולקציות בשנה - כל שלושה חודשים. הכי מטורף בעולם הזה, בשיא הקיץ להיכנס לראש של חורף בכלל. מבחינת בדים, סגנון, מה ילך. את תמיד צעד קדימה ופחות נוכחת ברגע הקיים.

איך בחרת את שם המותג?

הרגיש לי שהעסק שלי הוא פשוט אני, הכי אישי. היצירה שלי, הביטוי שלי בעולם.