במקום להיתקע בפקקים: בגדים לחג בקניון הווירטואלי

העומס לקראת חג הפסח כבר מורגש וכולנו רוצות להתהדר בעוד בגד חדש להשוויץ בו ליד שולחן החג. הכירי את הקניון הווירטואלי שמאגד מגוון של אופנה צנועה

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/04/22 15:29 ג בניסן התשפב

במקום להיתקע בפקקים: בגדים לחג בקניון הווירטואלי
צילום: shutterstock

חג האביב המתקרב וניחוחות הניקיון מזכירים לנו כי מעבר להכנות השוטפות של החג, כדאי ומומלץ ואפילו חשוב להתפנק בפריט לבוש חדש וחגיגי, כזה שישמח את ליבנו ויפגע במשכורתנו. השנה נראה בעיקר אופנה נקייה, חגיגית, שילוב של בדים וטקסטורות וצבעים. וכמובן שגם הלבן הקלאסי שומר על מעמדו.

אז כדי לא להיתקע בפקקים ולמדוד שמלות עם ריח של אקונומיקה, הכירו את הקניון הווירטואלי שמאגד מגוון של חנויות צנועות ברשת, Be chic, אותו יזם אלעד גובס. באתר יש מגוון עצום של בגדים, נעליים, מטפחות, תכשיטים אקססוריז, ועוד. מעצבות רבות מציעות את מוצריהן באתר, ובשיטוט מהיר ניתן למצוא אלפי פריטים של כיסויי ראש וביגוד חדשני. 

"בשנים האחרונות אנחנו רואים כיצד האופנה הצנועה מביאה לבמה את השיקיות הגדולה ביותר", מספר גובס על האתר שהוקם לפני קרוב לארבע שנים, "בגלל הצורך בכמות פריטים גדולה אנחנו נתקלים בשלל שילובים מעוצבים, אופנתיים ומגניבים שמכילים שלל צבעים, דוגמאות וטקסטורות". 

שמלה כחולה חגיגית של דינקה

צילום: רפאל מזרחי

 

 שמלת מקסי תחרה מוכספת של אביטל קורן

צילום: יפתח חבלין 

 מטפחת תרשיש של מרים פיג'ו המשולבת משלושה סוגי בדים

בד בגוון שמנת רקום ברקמת פרחים בגוון ורוד ביבי שזור בחוטי זהב. בד לייקרה מנצנץ בגוון שמנת וזהב. משני צידי המטפחת בד פייטים, ובצד אחד מחוברים רימוני זהב. 

צילום: נעמה ארואס