שיטת השכבות ומידות משתנות: הטיפים להלבשת ילדים בחורף

בין אם אתן נמנות עם האימהות שמשכיבות את הילדים לישון עם סטים של פיג'מות מפנקות ובין אם אתן חלק מהאימהות שמשכיבות את הילדים לישון כבר מוכנים עם הבגדים לגן, אנחנו תמיד מוצאות את עצמנו קונות להם עוד ועוד, קצב הגדילה המהיר שלהם (חמסה), הצרכים המשתנים וגם פריטי הלבוש המתוקים שלפעמים פשוט אי אפשר לעמוד בפניהם בהחלט תורמים לסוגיה

חדשות כיפה אלונה מגזימוף 06/02/22 10:44 ה באדר א'

שיטת השכבות ומידות משתנות: הטיפים להלבשת ילדים בחורף
צילום: Petit nori

חודש אדר הגיע, איזה כיף, אני חושבת שהחודש הזה תמיד מביא איתו הרגשה של שמחה באוויר, אתם גם מרגישים? בשבוע שעבר חגגנו גם את יום המשפחה, יום האם, או כל אחד ואיך שחפץ ליבו לקרוא ליום הזה. אז התארגנתם כבר על מתנה לבני הבית?

בדבר אחד אני בטוחה שתסכימו איתי, נכון כשחושבים על המשפחה שלנו, המחשבה הראשונה שעולה היא קודם כל הילדים?! ההתעסקות סביבם, הטיפול בהם, הפינוק איתם והרצון להעניק להם את כל העולם. אני בטוחה שרובכן כמוני, מרגישות שאין קץ לילדות וכך גם לשופינג בשבילם (;      

צילום: Zip אמיר יהל

בין אם אתן נמנות עם האימהות שמשכיבות את הילדים לישון עם סטים של פיג'מות מפנקות ובין אם אתן חלק מהאימהות שמשכיבות את הילדים לישון כבר מוכנים עם הבגדים לגן, אנחנו תמיד מוצאות את עצמנו קונות להם עוד ועוד, קצב הגדילה המהיר שלהם (חמסה), הצרכים המשתנים וגם פריטי הלבוש המתוקים שלפעמים פשוט אי אפשר לעמוד בפניהם בהחלט תורמים לסוגיה.

צילום: יחצ נקסט

כמה טיפים למלתחת הילדים - חשבו תמיד על לבוש פרקטי – הלבישו בשיטת השכבות ושיהיה לכם נוח תמיד להוריד / להוסיף להם שכבה נוספת בקלות. כאמור, הילדים שלנו מתפתחים בקצב והמידות משתנות בתדירות גבוהה, אל תגזימו בכמויות ותשימו דגש על הנוחות, על איכות הבד ועל הטקסטורות של הפריטים שיהיו נעימות לגוף של הקטנטנים וכמובן גם עוברות את מבחן הכביסה. אספתי לכן כמה פריטים שאהבתי במיוחד והכי חשוב, שיהיו לנו בריאים ומאושרים. חודש שמח ומבורך.

צילום: יחצ נקסט

הכותבת היא משפטנית, סטייליסטית ויוצרת תוכן