נוצות והדפסים: אקססורייז חורפי שכל אחת חייבת בארון

החורף כבר כאן באופן רשמי, ואם אתן עדיין לא מצוידות היטב עם פריטים חורפיים, מחממים ומנחמים, אז הגיע הזמן. ואל תשכחו את פריטי הבסיסיים: מעיל ומגפיים

חדשות כיפה אלונה מגזימוף 09/01/22 11:26 ז בשבט התשפב

נוצות והדפסים: אקססורייז חורפי שכל אחת חייבת בארון
צילום: אלונה מגזימוף

חודש ינואר הגיע אלינו, אפשר לקרוא לו החודש הכי חורפי בשנה? לא בטוחה, עוד נראה. בכל אופן, מה שבטוח הוא שאם אתן עדיין לא מצוידות היטב עם פריטים חורפיים, מחממים ומנחמים אז הגיע הזמן. לפני כן, בואו נתחיל בסקירה קצרה על הטרנדים החמים של הרגע: 

נוצות – האלמנט המעט מיושן אך הפופולרי מאוד בתקופה האחרונה, אם אתן מבלות בקניון בין בידוד לבידוד (לא עלינו) אז סביר להניח שתראו את הטרנד בשולי השרוולים של סריגים ומעילים או המכנסיים.

צילום: CB FASHION

הדפס המשבצות – הדפס שנחשב לקלאסי ומקבל העונה מקום מכובד יותר, הדפס המשבצות אהוב עליי במיוחד מאז ומתמיד, בכל פריט ובכל שילוב צבעים. ניתן למצוא אותו על מעילים, שמלות, חולצות מכופתרות, בלייזרים ואפילו תיקים. 

הפריט האחרון והכה חביב בסקירה שלנו הוא הקרדיגן – ששומר על מקומו כטרנדי ובלתי נפרד מהמלתחה החורפית שלנו עונה אחר עונה. הקרדיגן נוח, שימושי, כשהמזגן במשרד מקפיא או כשבא לך לשדרג מעט את המראה היומיומי ולהניח אותו בנונשלנטיות על הכתפיים. בקיצור, פריט הכרחי בארון בעיני, בכל הגרסאות שפזורות בחנויות. 

צילום: Belle&sue

אחרי שיישרנו קו לגבי הטרנדים, נזכור מהם הפריטים שמלווים אותנו בכל עונה קרירה מחדש – תחילה הצטיידו במעיל איכותי, מחמם, פרקטי ונוח, שלא יהיה כבד ומסרבל מידי. 

 צעיפים, כובעים וכפפות – מי שמתחברת ונוח לה (אני מודה שאני לא ביניהן), יכולים לשמש כתוספת נעימה למראה החורפי הכולל, תשימו לב לבדים של פריטי הלבוש שאתן קונות על מנת שיהיה לכן נעים איתם.

וכמובן, מגפיים – הפריט הכי רציני בלוק שלנו, יכול לשדרג כל מראה ובאותה המידה גם להוריד. ההיצע הוא כל כך גדול ודווקא כאן הייתי ממליצה לכן לא להתבלבל, לא להיכנע לטרנדים ולרכוש מגף נוח, שישמש אותנו מספר עונות, בצבע ניטרלי ובסגנון שיתאים לרוב המלתחה שלכן.

D

D'ORO צילום: נוי דבורה

שיהיה חורף חמים ונעים לכולם, העיקר הבריאות. 

הכותבת היא משפטנית, סטייליסטית ויוצרת תוכן