קייט מידלטון חוגגת 40 ומעולם לא נראתה טוב יותר

הדוכסית המלכותית ציינה יום הולדת עגול בסדרת צילומי פורטרט שעלו ברשתות החברתיות. מלבד חוש אופנה משובח וסטייל נהדר, קייט גם משפרת את תדמית בית המלוכה באמצעות פעילות הצדקה שלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/01/22 15:43 ט בשבט התשפב

קייט מידלטון חוגגת 40 ומעולם לא נראתה טוב יותר
קייט מידלטון, צילום: shutterstock

הדוכסית מקיימברידג' חגגה בתחילת השבוע את יום הולדתה ה-40, ולרגל המאורע המרגש בית המלוכה פרסם תמונות פורטרט של המלכה לעתיד. אפילו אחרי שנים של לוקים היסטריים וביסוס מעמדה בתור אושיית סטייל מפורסמת, מידלטון שוב הצליחה להרשים במראה עדין ומהמם. 

קייט, שידועה באהבתה לצילום ובחוש האסתטי שלה, פרסמה לאחרונה את תמונת החג המסורתית של משפחת המלוכה, בה הושקעה מחשבה רבה, החל מהלוקיישן והרקע האדום ועד לבגדי הילדים מחברות האופנה המוכרות לכולנו. כידוע, במהלך ילדותה קייט חיה בירדן במשך כשנתיים כחלק משירותו של אביה כטייס, ו-וויליאם ביקר בירדן בשנת 2018 כחלק מביקור מיוחד במזרח התיכון. קייט מידלטון ידועה כאחת שיודעת לשלב היטב בין אופנה נגישה לאופנה עילית ופעמים רבות מופיעה בציבור עם פריטי לבוש של חברות האופנה הגדולות שהופכים לסולד אאוט בן רגע. 

מלבד תרומתה לתדמית של בית המלוכה, הדוכסית גם עוסקת בעבודות צדקה בתחומים הנוגעים לילדים קטנים, אמנות וטיפול בהתמכרויות, ובין היתר היא גם אמא לשלושה ילדים, שנולדה לאחר נישואיה לנסיך ויליאם בשנת 2011. הנסיך ג'ורג' מקיימברידג', שנולד בשנת 2013, הנסיכה שארלוט מקיימברידג' שנולדה בשנת 2015, והנסיך לואי מקיימברידג' שנולד בשנת 2018. 

אמא למופת

אמא למופת צילום: shutterstock