סיקור אופנתי: ויליאם וקייט בביקור היסטורי בפקיסטן

הנסיך ויליאם והדוכסית קייט מידלטון יצאו לביקור היסטורי בפקיסטן, מה קרה בפגישות שלהם עם האנשים החשובים של המדינה אנחנו לא יודעים אבל מה היא לבשה ומאיפה כל בגד ומה עומד מאחוריו הרבה יותר מעניין אותנו. סיקור אופנתי של הביקור

חדשות כיפה רונית בליי וינגרטן 16/10/19 12:03 יז בתשרי התשפ

סיקור אופנתי: ויליאם וקייט בביקור היסטורי בפקיסטן
צילום: shutterstock

ויליאם וקייט התחילו את ביקורם ההיסטורי בפקיסטן.



בני המלוכה האחרונים לבקר במדינה, שהייתה בעברה חלק מהאימפריה הבריטית, הם צ׳ארלס וקמילה, והביקור נערך בשנת 2006. מאז, ידעה פקיסטן שרשרת של פיגועים ואלימות בתוך המדינה, מה שהופך את ביקורם של ויליאם וקייט לביקור המלכותי המאובטח ביותר אי פעם. עם זאת, בבריטניה חיים כמיליון וחצי בריטים ממוצא פקיסטני, מה שהופך את הקשר בין שתי המדינות לחיוני וחשוב. 

ויליאם וקייט נחתו באיסלמאבד ביום שני בערב, והבריטים מדווחים ששעת הטיסה שלהם תוכננה כך שהם הספיקו לקחת את ג׳ורג׳ ושארלוט לבית הספר בבוקר. 



קייט השקיעה מחשבה רבה בבחירת הלבוש. המעצבת האנגליה, קתרין ווקר, עיצבה עבורה שלוואר קמיז, שהם מכנסיים וטוניקה מסורתיים בפקיסטן. הקפלים באיזור המחשוף עוצבו בהשראת דופאטה, שהיא צעיף מסורתי, שנכרך סביב הצוואר או על הכתף. הצבע שנבחר הוא אומברה נהדר של כחולים, מגוון מים ועד טורקיז עז. 
העגילים והתיק הם של Zeen, שהיא ענדה בלונדון בפגישה המקדימה. 



בתמונה הזו, אפשר לראות את ההתאמה בין קייט ואשת שר החוץ הפקיסטני. 



אתמול החל היום המלא הראשון. בבוקר, ויליאם וקייט ביקרו בבית ספר מקומי, ומשם המשיכו לשמורת טבע סמוכה. 



קייט בחרה ללבוש תלבושת מסורתית נוספת, קורטה- טוניקה ארוכה, מעל מכנסיים. הפעם היא הוסיפה גם את צעיף הדופאטה, וענדה אותו מעל הכתף. העיצוב הוא של המעצבת הפקיסטנית מאהין קאן, שבעברה עבדה עבור קתרין ווקר בלונדון. הצבע הכחול מתאים בדיוק לתלבושת האחידה של הבנות. 
אחד ההסברים לעובדה שהיא בחרה תלבושת מקומית על פני השמלות המועדפות עליה, היא כדי לעורר השראה בילדות המקומיות, שתרגשנה שגם הן יכולות להיות נסיכות בעודן לובשות את בגדיהן המסורתיים. 
האביזרים, שוב, של Zeen, והבנות יכולות לרכוש אותם בקניונים המקומיים. 
 


לאחר מכן, הם המשיכו לפגישה עם הנשיא והגברת הראשונה של פקיסטן, ועם ראש הממשלה הפקיסטני. 
 


קייט בחרה טוניקה ירוקה מאת קתרין ווקר, ומכנסיים לבנים מאת מאהין קאן. ירוק ולבן, כזכור, הם צבעי הדגל של פקיסטן. הצעיף הוא מאת מעצב מקומי, ועלה אחד עשר דולר. הנעליים, התיק והעגילים הם אלה שהיא לבשה וענדה בלונדון, בפגישה המקדימה. 

בתמונה הזו, עם הנשיא ואשתו, אפשר לראות את התאמת הצבעים.
 


ולבסוף, הסעודה הרשמית. ויליאם וקייט הגיעו רכובים בריקשה מקושטת. 


קייט לבשה שמלת ערב יפהפיה עם שובל קטנטן, בירוק בקבוק, מאת המעצבת ג׳ני פקהאם. השמלה עוטרה בפאייטים מכף רגל ועד ראש, וגם הדופאטה המצורפת עוטרה בהם. 
 


אבל הכוכב האופנתי הרשמי של הערב היה בכלל ויליאם, שהפתיע ולבש שרוואני, מעיל ערב פקיסטני מסורתי. צעד נועז מצדו, מה גם שהוא נשא נאום רשמי. 
ויליאם הסביר שגם לאביו, צ׳ארלס, יש שרוואני, והוא נוהג ללבוש אותו בארמון. 
 

/> ‏
/> ‏


השמלה יפהפייה, ואני מחזיקה אצבעות שנראה אותה שוב בהמשך, כנראה בלי הצעיף. 
זו גם הוכחה שאפשר ללבוש שמלות פאייטים גם כאשר הן נטולות מחשוף ובעלות שרוולים ארוכים. 

לקראת עונת החתונות של החורף, שווה לבדוק את האופציה. 

מבחינת קייט, זה לא ביקור אופנתי במיוחד, למעט שמלת הערב. הביקור הוא דיפלומטי-פוליטי, ולכן בחירות הלבוש נעשו בהתאם. על זה מגיע לה כל הכבוד, אין ספק שהמסר עובר.

 

לטורים קודמים

רונית בליי וינגרטן כותבת הבלוג שאנז עליזה.