לא רק קייט מידלטון: משפחות המלוכה באירופה חוגגות

מעבר לים חוגגים את השנה האזרחית החדשה ובבתי המלוכה באירופה המשפחות מצטלמות לגלויה המסורתית. מי עשה את זה טוב יותר?

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/12/21 10:58 כה בטבת התשפב

לא רק קייט מידלטון: משפחות המלוכה באירופה חוגגות
צילום: shutterstock

סיפור האגדות של קייט מידלטון שובה את לבנו כבר שנים ארוכות. בת העם שהתחתנה עם נסיך וזכתה לחיי באושר ועושר עד עצם הזה ממשיכה לייצר עניין עם תמונת החג המשפחתית שפורסמה לאחרונה. אבל, לא רק בריטניה מתהדרת בבית מלוכה באירופה, הכירו את המשפחות המפורסמות הבאות. 

הולנד

המלך ההולנדי

המלך ההולנדי צילום: shutterstock

וילם-אלכסנדר הוא המלך של הולנד וממלכת ארצות השפלה, בנם הבכור של המלכה ביאטריקס, ושל הנסיך קלאוס. בנעוריו למה בפנימייה בווילס והוכשר בתור קצין בצי ההולנדי. יחד עם אשתו מקסימה זורגואייטה סרוטי הבנקאית, הם מגדלים את שלוש בנותיהם: קתרינה-אמליה בת ה-18, אלכסיה בת ה-16 והנסיכה אריאן בת ה-14. 

דנמרק

מלכת דנמרק

מלכת דנמרק צילום: shutterstock

מרגרטה השנייה היא מלכת דנמרק וגרינלנד, ציירת מחוננת בת 81. היא עלתה לכס המלוכה בשנת 1972, ושני בניה מהרוזן הצרפתי שנפטר לאחרונה הם יורש העצר הנסיך פרדריק והנסיך יואכים, לשניהם ארבעה ילדים. בתמונת החג המסורתית, הנסיך יואכים הצטלם גם עם הכלבלב המשפחתי. 

נורווגיה

צילום: shutterstock

המלך הארלד החמישי יחגוג בקרוב את יום הולדת- ה85, ועדיין זה לא מנע ממנו להצטלם לתמונת החג המסורתית עם בני משפחתו. לאחר שייצג את מדינתו במשחקים האולימפיים בשנות השישיים בתחום השייט, נישא לסוניה הרלדסן, שהיא אינה בת מלוכה, ולשניים יש שני ילדים, הנסיכה מרתה לואיז ויורש העצר הוקון. 

הארי ומייגן 

צילום: shutterstock

אחרונים חביבים הם כמובן הדוכס והדוכסית מסאקס, הנסיך הארי ורעייתו מייגן מרקל. אמנם לפני שנתיים הודיעו בני הזוג על פרישתם מחובותיהם כחברים בכירים במשפחת המלוכה. מאז הם גרים בארצות הברית עם ילדיהם הקטנים, ארצ'י ולילי. 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן