עושה זאת שוב: קייט מידלטון זוהרת בתמונת החג המשפחתית

המשפחה המלכותית בבריטניה פינקה את הציבור בתמונה מסורתית לרגל עונת החגים בממלכה. בתמונה מושקעת מחשבה רבה, החל מהלוקיישן והרקע האדום ועד לבגדי הילדים מחברות האופנה המוכרות לכולנו

חדשות כיפה אלונה מגזימוף 26/12/21 12:01 כב בטבת התשפב

עושה זאת שוב: קייט מידלטון זוהרת בתמונת החג המשפחתית
צילום: shutterstock

כמדי שנה, הנסיך ווילאם ואשתו קייט מידלטון חשפו את תמונת חג המולד המסורתית שלהם שתופיע על כרטיסי הברכה שיחלקו למשפחה ולחברים קרובים. התמונה המשפחתית צולמה במהלך טיול משפחתי – נשיאותי בירדן וכוללת גם את שלושת ילדיהם הקטנים שלקחו חלק בהתאמת הצבעים המשפחתית.

בתמונה המשפחתית מושקעת מחשבה רבה, החל מהלוקיישן והרקע האדום ועד לבגדי הילדים מחברות האופנה המוכרות לכולנו. כידוע, במהלך ילדותה קייט חיה בירדן במשך כשנתיים כחלק משירותו של אביה כטייס, ו-וויליאם ביקר בירדן בשנת 2018 כחלק מביקור מיוחד במזרח התיכון. קייט מידלטון ידועה כאחת שיודעת לשלב היטב בין אופנה נגישה לאופנה עילית ופעמים רבות מופיעה בציבור עם פריטי לבוש של חברות האופנה הגדולות שהופכים לסולד אאוט בן רגע. 

בתמונה הנוכחית קייט לובשת שמלת מקסי נהדרת בצבע ירוק זית, בעלת גזרה מחמיאה של מפתח וי, שרוולים ארוכים, כפתורים לאורך השמלה והצמדה באזור המותניים. הסטיילינג של קייט תמיד מאופיין כעדין, קלאסי, מרשים ולא מצועצע. אך אם כל הכבוד לאם המשפחה, הכוכבת האמיתית בתמונה בעיני היא ללא ספק הנסיכה הקטנה שארלוט שלבשה שמלה משובצת בצבע כחול מרשת האופנה מנגו ביחד עם סניקרס בד כחולות. גם הבנים הקטנים התאימו את עצמם עם חולצות פולו האחד בהדפס צבאי של רשת האופנה גאפ והשני בהדפס פסים של מעצבת בריטית. 

אין ספק שהתמונה הרשמית משדרת קלילות, משפחתיות ויציאה (שוב) מהמסגרת המסורתית המלכותית והמקובעת, ומובילה את טרנד התמונות המשפחתיות של הסלבס. אז מה דעתכן? אוהבות תמונות משפחתיות מתוקתקות בחגים או שאפשר לוותר על הטרנד הקלישאתי?

הכותבת היא משפטנית, סטייליסטית ויוצרת תוכן