מעצבת סיפורים בכל קולקציה אני מוציאה מטפחת שחורה: היוצרת של "כשושנה" מטפחות בראיון מיוחד

מעצבת מותג כיסויי הראש "כשושנה" אחינועם אביגיל, מגלה לנו מה הבגד שלעולם לא תלבש, מה היא אוהבת בעצמה ובאחרים, וגם, לא תאמינו כמה עמוס יום העבודה שלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/11/21 10:21 יד בכסלו התשפב

בכל קולקציה אני מוציאה מטפחת שחורה: היוצרת של "כשושנה" מטפחות בראיון מיוחד
צילום: בת שבע

אחינועם אביגל, יוצרת ומעצבת מותג המטפחות "כשושנה", בת 27 מבאר שבע. נשואה לערן אביגל, ואמא ליעלי, את העיסוק עם המטפחות החלה לפני כשבע שנים וכיום היא מחזיקה בעסק המטפחות המשגשג, ביום יום,  אחינועם משמשת כמחנכת בבית ספר ״רעים״, בית ספר לתלמידים עם אוטיזם.

פריט חובה שיש לך בארון?
סניקרס. נצחי. סטייל ונוחות. באותו עניין - יש לי חברה שאמרה לי שבכל ארון חייבת להיות מטפחת שחורה, ומאז בכל קולקציה אני מוציאה לפחות אחת כזאת. 

הבגד שלעולם לא תלבשי? 
NEVER SAY NEVER. החיים מפתיעים, אופנות משתנות, אנשים משתנים, מי אני שאגיד לעולם לא?

מה את אוהבת בעצמך, מראה ואופי?

אוהבת את העיניים והחיוך, לא רק בעצמי, באנשים בכלל. עיניים וחיוך של אדם הם ראי לנפשו. 
אוהבת להיות אמא, ואדם משימתי שחותר להגשים את כל החלומות. 

צילום: בת שבע. (איפור חנה פרץ הרוש, שיער הדר אברג׳ל מוסאי, סטיילינג מור שור)

איך נראה יום העבודה שלך?
וואו. 
מוכנים לזה? ביום סטנדרטי שלא כולל הפקות, ואירועים מיוחדים - אני קמה בבוקר להתארגן ולארגן את יעלי, הילדה המתוקה שלי, לוקחת אותה לבית הספר ונוסעת לעבודה שלי כמחנכת בבית ספר ״רעים״, בית ספר לתלמידים עם אוטיזם. מסיימת את יום העבודה, אוספת את יעלי לארוחת צהריים בבית, זמן משחק ושיעורי בית ולקראת הערב מתפנה למענה ברשתות, יצירת תוכן, אריזות משלוחים וכו'. 

מה הדבר הכי קשה בתחום שלא מודעים אליו?
הדבר הכי קשה ובאותה נשימה הכי חשוב בעיני - הוא שירות לקוחות, שכולל מענה זמין ללקוחות, בצורה הכי טובה שיש, תוך כדי עבודה מול כל הספקים על מנת לייצר ללקוחות שלנו חווית קנייה מושלמת. 

איך בחרת את שם המותג?
כשושנה" נלקח מהפסוק בשיר השירים, "כשושנה בין החוחים כן רעייתי בין הבנות", מתוך רצון ואמונה שכל אישה תרגיש שהיא הדבר הכי יפה שמתהלך בעולם הזה.

צילום: (איפור חנה פרץ הרוש, שיער הדר אברג׳ל מוסאי, סטיילינג מור שור)