מעצבת סיפורים הזרימה והפשטות הם חלק ממני: היוצרת של מותג "הדרא" בראיון

מעצבת האופנה תהילה יגאל מספרת איך בחרה את השם למותג, מתי היא חוזרת להיות אמא במהלך יום העבודה, וגם, על הטעות הראשונה שעשתה בתחום

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/11/21 14:21 כט בחשון התשפב

הזרימה והפשטות הם חלק ממני: היוצרת של מותג "הדרא" בראיון
תהילה יגאל, צילום: צילום עצמי

תהילה יגאל, יוצרת המותג "הדרא", מעצבת כיסויי ראש, טייצים ותכשיטים בעבודת יד. נשואה לרפי, מגדלים יחד ילדים מהממים ועסק אחד משותף, גרים בתקוע, שם בדיוק נפתח הסטודיו החדש. 

פריט חובה שיש לך בארון?

הפריט החדש שנכנס אצלי לארון ואני לא מבינה איך הסתדרתי בלעדיו, הוא מפרשית, מין מכנס חצאית רחב מאד שעיצבתי לקולקציית הסתיו. זה נשמע קצת מכירתי, אבל בתור אחת שהולכת רק עם חצאיות, זה הכניס לי גיוון בלי לוותר על נוחות ושיק. 

הבגד שלעולם לא תלבשי?

יש הרבה בגדים שהם פחות המקום הבטוח שלי, למשל, חצאית עור.

הטעות הראשונה שעשית בתחום?

הטעות הראשונה בתחום הייתה שחשבתי שאני צריכה לעצב ולייצר רק כשמסתיימת הקולקציה הקודמת. רפי בעלי היה המנטור שלי, ובכל הדברים האלה של קבלת החלטות לגבי זמנים, כמויות, גדילה, ניהול והכל הוא זה שתמיד יודע לקבל החלטות נכונות ואמיצות. 

סטיילינג- אביטל בן ברוך איפור-אלישבע רניה

סטיילינג- אביטל בן ברוך איפור-אלישבע רניה צילום: דעאל סבטייה

מה את אוהבת בעצמך, מראה ואופי? 

באופי שלי אני אוהבת את הזרימה הפשטות. לא משנה איפה אהיה ומה אעשה, זה חלק ממני. חלק מה- DNA שלי. עם המראה שלי אני מפויסת, לא משהו ספציפי. משתדלת שזה לא ינהל אותי ויעסיק אותי מידי אבל גם לא מניחה בצד. 

איך נראה יום העבודה שלך?

יום העבודה שלי מאד מגוון ומשתנה. תלוי אם אני עובדת על קולקציה או לא. רוב הימים אני מתחילה את הבוקר בסטודיו עם כמה מיליארדי קטלוגים. מעצבת. בודקת התאמות, שולחת לסינים לבדיקה ואישור. בין לבין מעלה סטורים, הולכת לראות מה המצב בסטודיו עם ההזמנות והחבילות ולפתור בעיות. ב-14.00 מסתיים יום העבודה ואני חוזרת להיות אמא, ולפעמים יש עבודה גם בערב.
פעם הייתי עובדת כל ערב כל השבוע ועכשיו אני כבר מגבילה את עצמי. 

מה הדבר הכי קשה בתחום שלא מודעים אליו?

כרגע הדבר שהכי קשה לי בתחום זה איך לשמור על ריכוז שיא, כדי לעצב ולחדש לצד ניהול של העסק שכבר גדל מאד. כל פעם מחפשים את האיזון מחדש.

איך בחרת את שם המותג?
לא רציתי לקרוא למותג על שמי ממש, אז בחרתי את השם של הבת שלי הבכורה. זה התאים לסוג העסק.

סטיילינג- אביטל בן ברוך איפור-אלישבע רניה

סטיילינג- אביטל בן ברוך איפור-אלישבע רניה צילום: דעאל סבטייה

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן