רק לא עור: נעלי בד ונעליים טבעוניות המתאימות ליום כיפור

לקראת יום כיפור, מעלות הרשתות על המדפים נעלי בד ונעליים ללא עור. מזל שטרנד הטבעונות כובש כעת גם את עולם האופנה כך שהאיסור ההלכתי הופך להיות גם אופנתי

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/09/17 16:31 ו בתשרי התשעח

רק לא עור: נעלי בד ונעליים טבעוניות המתאימות ליום כיפור
נעלי בד, צילום: shutterstock

רשת חנויות האופנה קמדן אנד שוז, מתחברת לטרנד הטבעוני ומציעה קולקציית הנעלה חדשה ואופנתית, העשויה מחומרים דמויי עור איכותיים ומעניקה פתרון אופנתי לטבעוניים וגם לקהל הרחב לקראת יום כיפור.

האיסור ללכת עם נעליים העשויות עור במהלך יום כיפור מתחבר לטרנד האופנתי שנובע מהמודעות החיובית לסבלם של בעלי החיים אשר לא פסחה על עולם האופנה. מה שהחל במחאות כנגד מכירת פרוות אמיתיות, התפשט במהרה גם למוצרי עור, אשר להם פותחו חומרי דמה איכותיים הנראים ומרגישים בדיוק כמו הדבר האמיתי. 

בחנויות הרשת ובאתר האון ליין ניתן למצוא מגוון רחב של נעליים, כפכפים, סנדלים ובקרוב גם מגפיים ומגפונים טרנדיים בעבודת יד, המסונכרנים עם כל המגמות העונתיות הכי חמות, ועשויים מחומרים דמויי עור. 

בקולקציה ניתן למצוא סנדלים עם טרנד הקשירה, שטוחים או על עקבים, מצוידים ברצועות ובאבזמים. המחירים נוחים ועומדים על טווח של 69-189 ₪ לזוג. טווח מידות: 35-43.

קמדן אנד שוז

קמדן אנד שוז צילום: אושרי תורתי

 

קמדן אנד שוז

קמדן אנד שוז צילום: אושרי תורתי

 

קמדן אנד שוז

קמדן אנד שוז צילום: אושרי תורתי

רשת גלי מציעה: ליין נעלי סניקרס מבד במראה עדכני ובמחיר לכל כיס המתאים במיוחד ליום כיפור.

ליין נעלי הסניקרס מאופיין בסוליות דקות ובצבעוניות מגוונת. מדובר בסניקרס עם שרוכים בצבע לבן חגיגי או בצבע שחור חלק ולאלו המעדיפים להכניס מעט צבע להופעה מוצעות הנעליים גם בצבע כחול ג'ינס או ורוד עם דפוס אולאובר. 

הסניקרס עשויות בד נושם, המאפשר אוורור טבעי של כף הרגל. הן נוחות ומשדרות אופנתיות ועדכניות. נעלי הסניקרס שומרות על תנועת הרגל הטבעית, הודות לצורת הנעל ולגמישותה, ומייצרות תחושה של הליכה כמעט ללא נעליים בכלל.

מחיר לסניקרס - 39.90 ₪   

גלי

גלי צילום: ירון וינברג

 

גלי

גלי צילום: ירון וינברג