למי קראת דוכסית? מייגן בצעדים ראשונים כאייקון אופנה

מאז שהצטרפה לבית המלוכה, הפכה קייט מידלטון למכתיבת טרנדים רשמית, ועם הצורך בהקפדה על קוד הלבוש המלכותי, הפכה למודל גם עבור המגזר הצנוע. עכשיו, עם הצטרפותה של מייגן, זו הזדמנות ללמוד משתיהן כמה עקרונות סטיילינג מלכותיים

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/08/19 10:02 כט בתמוז התשעט

למי קראת דוכסית? מייגן בצעדים ראשונים כאייקון אופנה
צילום: shutterstock, סטודיו כיפה

הדוכסית מסאסקס - מייגן מרקל, נמצאת במרכז תשומת הלב, מהרגע בה נחשף הקשר שלה עם הנסיך הארי. כל בחירה שלה, בייחוד מאז החתונה, הפכה למודל חיקוי עבור רבות. וכעת מסתבר, כי מייגן מתכוונת למנף את העובדות הללו, הכי גבוה שאפשר.

מרקל הוזמנה לערוך את גיליון ספטמבר של מגזין האופנה היוקרתי "ווג", דרכו החלה להפיץ את ערכיה ואמונותיה, ובחרה חמש עשרה נשים אותן היא מעריכה באופן מיוחד בעקבות שינוי משמעותי שהצליחו לעשות בחייהן ובחיי אחרים, ביניהן ראש ממשלת ניו זילנד -  ג'קינדה ארדרן, והשחקנית ג'יין פונדה. מייגן הציבה אותן בשער הראשי, בניגוד לגיסתה קייט, שכאשר ערכה היא את המגזין, גם הצטלמה עבור השער.

המוטו לפיו בחרה לערוך את הגיליון הוא "כוחות לשנות", מה שלמעשה חושף את מה שכבר ידענו. מייגן הגיעה לעשות סדר בארמון, ובעולם בכלל, והיא לא עוצרת באדום. בין מטרותיה אשר נחשפו בגיליון, גם קו אופנה אותו תעצב, ואשר הכנסותיו ייתרמו עבור ארגון בו היא תומכת, המעודד נשים לצאת לעבוד, ומכין אותן לכך, החל מהכנה לראיון, ועד מתן סט לבוש ראשוני לימיהן הראשונים בעולם התעסוקה. לכן, מסקרן כל כך לדעת אילו בחירות היא תעשה, וכיצד היא רואה בעיניה, את הלבוש האידיאלי ליום עבודה שגרתי. משהו בתמונות הללו, אומר לנו שזה הולך להיות הכיוון.